رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو:

دشمن از دانشگاه ضربه سنگین خورده است

اقتصاد ایران: رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو با بیان اینکه امروز اگر در صنایع ما، مانند هسته‌ای و دفاعی پیشرفتی وجود دارد، محصول دانشگاه است گفت: دشمن از دانشگاه ضربه خورده و می‌خواهد به دانشگاه ضربه بزند و از حرکت، آن را باز بدارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران گفت: بعضی‌ها به من توصیه کردند که روز ۱۶ آذر به دانشگاه نیایم، گفتم آن‌ها که به دنبال تعطیلی علم و دانش و دانشگاه هستند، به دانشگاه نمی‌روند. علم و دانش تعطیل نمی‌شود و من به دنبال گشایش هستم.

آقای رئیسی با تأکید بر اینکه روز ۱۶ آذر روز دانشگاه و نماد این است که آینده متعلق به دانشجویان است و به دست آن‌ها رقم می‌خورد، گفت: بلافاصله بعد از کرونا گفتم دانشگاه باید آغاز به کار کند، چراکه دانشگاه باید سرزنده و امیدآفرین باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز اگر در صنایع ما، مانند هسته‌ای و دفاعی پیشرفتی وجود دارد، محصول دانشگاه است گفت: دشمن از دانشگاه ضربه خورده و می‌خواهد به دانشگاه ضربه بزند و از حرکت آن را باز بدارد.

آقای رئیسی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: اعتراض به دنبالش سازندگی و کمال است، اما اغتشاش به دنبالش تخریب و یأس آفرینی است. آنچه آمریکایی‌ها به دنبالش هستند، تخریب ایران است.

رئیس جمهور گفت: وزیر خارجه سوریه می‌گفت عین آنچه که در سوریه اجرا کردند را در ایران دارند پیاده می‌کنند. اشتباه محاسباتی دشمن همینجاست، چون نمی‌دانند اینجا ایران است؛ مهد زنان و مردانی که ایستاده اند.

آقای رئیسی تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌گفتند تا عضو FATF نشوید اجازه تجارت به شما نخواهیم داد. ارتباط ما با کشور‌های منطقه و زیرساخت‌های تجاری مانند شانگ‌های و اوراسیا فعال شد. فروش نفت ما هم دارد به میزان قبل از تحریم می‌رسد. رشد اقتصادی ۰.۴ درصد بود، اما در اوایل امسال به ۵۰ درصد رسید، می‌خواستند ما را متوقف کنند، اما متوقف نشدیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ