توسط مدیرعامل منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

تقدیر از دانش‌ آموزان مدرسه استثنایی قشم

اقتصاد ایران: دکتر افشار فتح‌الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه حجت الاسلام حاجبی، امام جمعه شهرستان و حسین دیرباز، مدیرآموزش و پرورش قشم طی مراسمی به مناسبت هفته جهانی معلولین از دانش‌آموزان مدرسه استثنایی قشم تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، افشار فتح‌الهی در این آیین گفت: توانمندی دانش‌آموزان این مدرسه در کارهای هنری و علمی ارزشمند است و نشان از استعدادهای بی‌کران آنها دارد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان مدرسه استثنایی قشم عبارت "ما می توانیم" را به معنای واقعی کلمه تعبیر کرده و الگویی موفقی برای همه دانش‌آموزان قشم و کشور هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم فراهم ساختن بستر توانمندسازی معلولین به ویژه دانش‌آموزان را جزو حقوق شهروندان و تکلیف دولت برشمرد و افزود: برای اینکه معلولین سهم برابر از فرصت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشند باید زمینه‌های آموزش و پرورش مناسب را برای آنان فراهم کنیم.

فتح‌الهی با بیان اینکه مهرماه امسال و همزمان با بازگشایی مدارس، ۲۵ مدرسه توسط سازمان بازسازی شده است به دانش‌آموزان مدرسه استثنایی قشم وعده داد اقدامات لازم به منظور بهسازی و ساماندهی فضای این مدرسه توسط سازمان منطقه آزاد قشم به انجام خواهد رسید.

بنابراین گزارش، در آیین تقدیر از دانش‌آموزان مدرسه استثنایی قشم، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه حجت الاسلام حاجبی، امام جمعه شهرستان و حسین دیرباز، مدیرآموزش و پرورش قشم و جمعی از معلمان و دانش‌آموزان حضور داشتند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ