مهدی روشنگر:

بذرپاش نیرویی خلاق و جهادی برای وزارت راه است

اقتصاد ایران: نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: بذرپاش نیرویی خلاق جهادی برای وزارت راه است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مهدی روشنفکر  با اشاره به معرفی مهرداد بذرپاش از سوی رئیس جمهور به مجلس برای کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی یکی از وزارتخانه‌های مهم و کلیدی دولت به شمار می رود که در صورت مدیریت قوی و انقلابی و جهادی در آن بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: این وزارتخانه در دو بعد مهم و اساسی راه و همچنین ساخت مسکن فعالیت دارد البته بخش عمده‌ای از مشکلات کشور نیز به همین دو حوزه برمی‌گردد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: راه یکی از محورهای توسعه در هر کشور و هر استانی به شمار می‌رود و در صورتی که راه های استاندارد وجود داشته باشد بخش های دیگر از جمله حوزه سرمایه گذاری نیز پویا خواهد شد و یکی از دلایل مهم مشکلات حوزه سرمایه گذاری در استان های محروم مثل کهگیلویه و بویراحمد مشکلات در حوزه راه است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه راه روستایی در کل کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان مشکلات زیادی وجود دارد گفت: برای مثال در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون مشکلات اساسی در حوزه راه روستایی داریم که تنها با عزم جهادی و روحیه انقلابی و دلسوزی می توان این مشکلات را برطرف کرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: اول از همه اینکه آقای بذرپاش یکی از نیروهای جوان و خوش فکر به شمار می‌رود که با همین روحیه جوانی و البته عزم جهادی و تفکر انقلابی می‌تواند در وزارت راه موفق باشد.

وی با بیان اینکه بذرپاش در مسئولیت های قبلی نمره موفقی گرفته و یکی از شاخصه‌های وی خلاقیت و ابتکار عمل در حوزه مدیریت است گفت: امیدواریم با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بذرپاش شاهده عملکرد بهتری در وزارت راه و شهرسازی باشیم وزارتخانه‌ای که در صورت تحول و اصلاح بخش عمده‌ای از مشکلات کشور در دو حوزه استراتژیک راه و مسکن را برطرف خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ