دستور رئیس‌جمهور به اجرا درآمد؛

آغاز عملیات اجرایی انتقال پساب به پتروشیمی خراسان

اقتصاد ایران: استاندار خراسان شمالی گفت: سرانجام اجرای طرح انتقال پساب از تصفیه خانه فاضلاب بجنورد به مجتمع صنعتی پتروشیمی خراسان به مرحله انتخاب پیمانکار رسید و عملیات اجرایی آن ظرف 15 روز آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در خصوص دستور رئیس جمهور در رابطه با جایگزینی پساب شهر بجنورد به جای آب چاه برای پتروشیمی بجنورد، اظهار کرد: طی آخرین پیگیری که روز گذشته با مدیرعامل پتروشیمی خراسان انجام شد، اعلام شد که مطالعات اجرای طرح انتقال پساب از تصفیه خانه فاضلاب بجنورد به مجتمع صنعتی پتروشیمی خراسان به پایان رسیده است.

وی گفت: مدیرعامل مجتمع پتروشمی خراسان اعلام کرد که بازگشایی پاکت ها برای انتخاب پیمانکار به منظور اجرای عملیات انتقال پساب انجام شده است.

استاندار خراسان شمالی در ادامه ابراز امیدوار کرد: طی 15 روز آینده عملیات اجرایی این طرح کلید بخورد و به طور رسمی آغاز شود.

استاندار خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح پتروشیمی خراسان باید یک تصفیه خانه پساب در داخل این مجتمع را نیز احداث و ایجاد کند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح انتقال پساب از تصفیه خانه فاضلاب بجنورد به این مجتمع صنعتی باید طی مهلت مقرر اجرایی شود، در غیر این صورت، برخورد لازم را نسبت به این مجتمع صنعتی در دستور کار قرار خواهیم داد.

حسین نژاد در بخش دیگری از سخن خود درباره اجرای مرحله دوم از سرمایه گذاری توسعه ای در این مجتمع صنعتی نیز اظهار کرد: آماده سازی شرایط لازم برای اجرایی شدن طرح توسعه ای این مجتمع از جمله در زمینه تامین خوراک گاز آن در دست پیگیری است.

وی یادآور شد: طی دیداری که با رییس جمهور نیز داشته ام، خواستار شدم که برای تحقق اجرای طرح توسعه ای در این مجتمع صنعتی، سهامداران این مجتمع از جمله شستا را به انجام همکاری مکلف کند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح توسعه ای این مجتمع صنعتی برای یک هزار تا دو هزار نفر فرصت اشتغال ایجاد می شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ