کشف یک باکتری در روده که باعث ایجاد آرتروز است!

اقتصاد ایران: محققان دانشکده پزشکی دانشگاه کلرادو دریافتند که یک باکتری منحصر به فرد موجود در روده ممکن است مسئول ایجاد آرتریت روماتوئید، در بیمارانی باشد که از قبل مستعد ابتلا به این بیماری خودایمنی هستند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، محققان CU با کمک تیمی از دانشگاه استنفورد به سرپرستی دکتر بیل رابینسون، سلول های ایمنی را از افرادی که نشانگرهای خونشان نشان می داد در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند جمع آوری کردند و آنها را با مدفوع افراد در معرض خطر مخلوط کردند. برای کشف باکتری هایی که توسط آنتی بادی ها برچسب گذاری شده اند.

محققان از مدل‌های حیوانی برای میزبانی باکتری‌های تازه یافت شده استفاده کردند تا نظریه خود را بیشتر بررسی کنند. این آزمایش‌ها نشان داد که باکتری‌ها نه تنها باعث می‌شوند مدل‌های حیوانی نشانگرهای خونی مشاهده شده در افرادی که در معرض خطر ابتلا به RA هستند ایجاد کنند، بلکه برخی از مدل‌ها نیز به RA تمام عیار مبتلا شدند.

محققان به رهبری دکتر. ادی جیمز و جین باکنر از موسسه تحقیقاتی بنارویا تأیید کردند که سلول‌های T در خون افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید به این باکتری‌ها پاسخ می‌دهند، اما افرادی که سالم هستند به این باکتری‌ها پاسخ نمی‌دهند. از طریق مطالعات در مدل های انسانی و حیوانی، ما توانستیم این باکتری ها را به عنوان مرتبط با خطر ابتلا به RA شناسایی کنیم. آنها باعث ایجاد یک بیماری شبیه RA در مدل های حیوانی می شوند، و در انسان، ما می توانیم نشان دهیم که این باکتری به نظر می رسد واکنش های ایمنی خاص به RA را تحریک می کند.

کوهن می‌گوید اگر گونه منحصربه‌فرد باکتری واقعاً پاسخ ایمنی را هدایت می‌کند که منجر به آرتریت روماتوئید در افراد در معرض خطر ابتلا به این بیماری می‌شود، ممکن است بتوان باکتری را با دارو هدف قرار داد تا از بروز این پاسخ جلوگیری شود.

کوهن می‌گوید: «کار بعدی که می‌خواهیم انجام دهیم این است که در جمعیت‌های بزرگ‌تری از افراد در معرض خطر ابتلا به RA، شناسایی کنیم که آیا این باکتری‌ها با سایر پاسخ‌های ایمنی ژنتیکی، محیطی و مخاطی و سپس در نهایت، ایجاد RA همبستگی دارند یا خیر. سپس می‌توانیم بگوییم: «این نشانگری است که برای کمک به پیش‌بینی اینکه چه کسی به RA توسعه می‌دهد مفید است» و استراتژی‌های پیشگیری را اعمال کنیم. فرصت دیگر این است که اگر بتوانیم بفهمیم که چگونه این واکنش‌های ایمنی را تحریک می‌کند، ممکن است بتوانیم توانایی باکتری‌ها را برای انجام این کار مسدود کنیم.

مطالعه مکانیسم ماشه

کوهن می‌گوید: «تکنولوژی‌های مختلف زیادی وجود دارند که به تازگی شروع به کار کرده‌اند و می‌توانند به طور انتخابی یک باکتری را در میکروبیوم روده هدف قرار دهند، به عنوان مثال، برای جلوگیری از تأثیرات ایمنی‌زایی آن بر میزبان». “برای مدت طولانی، مردم فکر می کردند که آنتی بیوتیک ها می توانند درمانی مفید برای RA باشند، اما به جای اثر پتک یک آنتی بیوتیک سنتی که گروه بزرگی از باکتری ها را از بین می برد، ممکن است بتوانیم به طور انتخابی این باکتری یا این باکتری را هدف قرار دهیم. اثرات آن.».

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ