قیمت آپارتمان نوساز در منطقه شش تهران+جدول

اقتصاد ایران: در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۶ تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، منطقه ۶ شهرداری تهران یکی از مناطق پایتخت است که در مرکز شهر تهران واقع شده است. منطقه ۶ از سمت شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران و از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و از سمت جنوب به خیابان انقلاب محدود می شود.در این محله بیشتر ساختمان ها کاربری تجاری و اداری دارند.

 از مهم ترین محله های این منطقه می توان به امیرآباد ، یوسف‌آباد، ولیعصر، کشاورز و فاطمی اشاره کرد.

آپارتمانی در منطقه جهاد، با سنی حدود ۱۸ سال و متراژ ۱۴۰ متر درحالی که این واحد ۳ اتاق خواب دارد، ارزشی معادل ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر واحدی نوساز برای سرمایه‌گذاری در منطقه ۶ تهران میخواهید، میتوانید آپارتمانی ۳ خوابه با متراژ ۱۶۶ متر را با ارزشی معادل ۱۱ میلیارد تومان خریداری کنید.

آپارتمانی دیگر در محله امیرآباد، با متراژ ۱۱۴ متر و ۲ اتاق خواب، درحالی که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد در روز های گذشته معادل ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر واحدی نوساز در این محله بخواهید، میتوانید آپارتمانی ۹۸ متری درحالی که این واحد ۲ خوابه است را با قیمت ۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحد نوساز دیگری در محله میدان‌ولیعصر با متراژ ۱۱۲ متر و ۳ اتاق خواب به بودجه‌ای بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

واحد آپارتمان دیگری در محله فاطمی با سنی حدود ۱۲ سال و متراژ ۱۲۵ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله یوسف‌آباد را دارید، با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۱۲۰ متری با سنی معادل ۱۱ سال و ۳ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین واحد دیگری در همین محله با متراژ ۶۰ متر و سنی حدود ۲۱ سال و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید یک واحد نوساز در امیرآباد چقدر بودجه لازم است؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ