اعتصاب‌های گسترده در انگلیس تا تعطیلات کریسمس

اقتصاد ایران: صدها هزار کارگر در بخش‌های مختلف اقتصاد انگلیس از حمل و نقل ریلی گرفته تا آتشنشانی و پرستاری در حال برنامه‌ریزی اعتصاب در ماه جاری در ژانویه هستند و قرار است این اعتصاب‌ها هرروز تا کریسمس ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از اسکای نیوز، اتحادیه حمل‌ونقل ریلی و دریایی انگلیس RMT پیشنهاد اپراتورهای قطار برای جلوگیری از اعتصاب در تعطیلات کریسمس را رد کرد. این اپراتورها خواستار 8 درصد افزایش دستمزدها بودند، اما این درخواست رد شد.

 صدها هزار کارگر در بخش‌های مختلف اقتصاد انگلیس در حال برنامه‌ریزی اعتصاب در ماه جاری و در ژانویه هستند و قرار است این اعتصاب‌ها هرروز تا کریسمس ادامه داشته باشد.

 احتمالاً بیش‌از 33 هزار آتش‌نشان و کارکنان اتاق کنترل به جمع این اعتصاب‌کنندگان اضافه می‌شوند. اعضای اتحادیه آتش‌نشان‌ها درمورد موافقت خود با افزایش مضحک 5 درصدی دستمزدها رأی‌گیری خواهند کرد.

 اتحادیه حمل‌ونقل ریلی و دریایی انگلیس خواستار یک جلسه‌ی فوری با گروه حمل‌ونقل ریلی شده‌است و امیدوار است این اختلافات حل شود.

اقتصاد انگلیس در سال آینده میلادی کوچک می‌شود
 این اعتصاب‌ها برای ماه دسامبر و اوایل ژانویه برنامه‌ریزی‌شده و حمل‌ونقل انگلیس را از یازدهم تا هفدهم دسامبر و بعد از سوم تا هفتم ژانویه مختل خواهد کرد.

 رانندگان انگلیس هم هشدار داده‌اند با اعتصاب‌کنندگان بخش راه‌آهن همراهی خواهند کرد. کارگران بخش بزرگ‌راه‌های ملی که جاده‌های انگلیس را زیر نظر دارند اعلام کرده‌اند در اعتصاب‌های 16 دسامبر تا 7 ژانویه شرکت خواهند کرد.

هشدار یکی از مقامات بانک مرکزی انگلیس درمورد رکود عمیق‌تر و طولانی‌تر اقتصاد

 افزایش لیست اتحادیه‌هایی که در این اعتصاب‌ها شرکت می‌کنند، ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس را تحت فشار قرار داده است.

وی تلاش می‌کند یک رویکرد سازنده و کمتر تهاجمی را با اتحادیه‌ها در پیش بگیرد، چون دولت یک مرز مشخصی بین رفتار سخت‌گیرانه و محترمانه با مردم قرارداده است.

 10000 بهیار و امدادگر هم در انگلیس و ولز به اعتصاب‌ها رأی مثبت داده‌اند و احتمالاً صدهزار پرستار هم به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ