عرضه ۲۱۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و تارا در بورس کالا

اقتصاد ایران: بورس کالا ، شنبه هفته آینده میزبان عرضه ۲۱۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و تارا دستی و اتوماتیک متعلق به ایران خودرو با موعد تحویل ۱۶ اسفند است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، بورس کالا، شنبه هفته آینده میزبان عرضه ۲۱۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و تارا دستی و اتوماتیک شامل ۱۶۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و ۵۰۰ دستگاه تارا متعلق به ایران خودرو با موعد تحویل ۱۶ اسفند است. 

بر اساس این گزارش، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای با قیمت پایه ۴۰۴ میلیون تومان، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک با قیمت ۳۷۴.۵ میلیون تومان، هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت ۲۹۱.۵ میلیون تومان، ۲۵۰ دستگاه تارا اتوماتیک با قیمت پایه ۳۷۶ میلیون تومان و ۲۵۰ دستگاه تارا دستی با قیمت ۳۰۹.۵ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید تمامی خودروها ۵۰ درصد و هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو را دارند و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند. اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند و خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های جانبی اقدام کنند.

هزینه های جانبی شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴.۳ میلیون تومان به علاوه ۱۲ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی در خودروهای تارا و پژو ۲۰۷ دستی و ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی در خودروهای تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک هستند که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. در صورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ