آیا خرید پایان نامه مجاز است؟

اقتصاد ایران: یکی از مسائلی که همچنان پس از سال ها مطرح است بحث خرید و فرش پایان نامه است. افرادی که به دلایل فنی یا اقتصادی توانایی انجام پایان نامه خود را ندارند و یا نمی توانند به اندازه کافی روی پایان نامه خود وقت بگذارند یکی از مسائلی که به ذهنشان می رسد بحث خرید پایان نامه است.

اخبارشرکتها- خرید پایان نامه شاید تا قبل از سال 96 که سامانه همانندجو هنوز افتتاح نشده بود جواب میداد اما اکنون دیگر چنین نیست، شما نمی توانید یک پایان نامه تکراری را به دانشگاه خود ارائه کنید که قابل دفاع باشد.. پس راه حل چیست؟

تنها راه حل ممکن و بدون دردسر این است که دانشجو زمانی را صرف کند و پایان نامه خود را به نگارش در آورد اما بدیهی است گاهی در انجام بخش هایی از پایان نامه دانشجو عاجز باشد و بدون دانش فنی نتواند ادامه کار خود را انجام دهد؛ به عنوان مثال، ممکن است در فصل چهارم پایان نامه خود، یعنی انجام SPSS نیاز به کمک داشته باشید و می بایست یک موسسه را برای این امر پیدا کنید. اگر انتخاب شما موسسه تز نویسان است، از طریق وب سایت همین حالا می توانید سفارش انجام spss خود را ثبت کرده و منتظر پاسخ از سوی متخصصان ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

لازم به ذکر است امکان سفارش پروژه اس پی اس اس شما از منوی سمت چپ سایت قابل انجام است.

سپردن پایان نامه به موسسات

سپردن پایان نامه جهت انجام یکی دیگر از راه حل هایی است که اغلب دانشجویان به آن فکر می کنند و تا مدت ها بازار پایان نامه نویسان و تز نویسان بسیار شلوغ بود و در فضای اینترنت همواره جمله هایی مانند: انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PhD) به صورت تضمینی، با قیمت بسیار مناسب توسط موسسه تز نویسان بسیار به چشم می خورد به حدود چند ماهی است به دلیل اتفاقات اخیر دانشجویان کمتر به پایان نامه خود اهمیت می دهند و گویا درگیر حواشی هایی شده باشند.

اگر هنوز در مورد سپردن پایان نامه خود به موسسه ای مانند تز نویسان مردد هستید نگران نباشید تمامی دانشجویان همین مشکل مشابه شما را دارند. ما موسساتی را به شما معرفی می کنیم اما تصمیم نهایی با شما دانشجویان عزیز خواهد بود.

ممکن است بپرسید آیا ناعادلانه نیست دانشجویانی به صورت فردی پایان نامه خود را می نویسند در حالی که برخی دیگر با پرداخت پول از موسسه ها برای انجام پایان نامه خود کمک می گیرند؟ در پاسخ باید گفت

آیا سفارش پایان نامه به موسسه کار درستی است؟

از نظر اخلاقی بهتر است دانشجو پایان نامه خود را به صورت فردی و به کمک اساتید خود آن را انجام دهد اما با توجه به اینکه دانشگاه با دانشگاه، استاد با استاد متفاوت است و نظارت درستی بر روی روند آموزش عالی وجود ندارد بسیار گزارش شده است اساتید همکاری مطلوبی با دانشجویان ندارند و دانشجویان پاسخ سوال خود را به درستی دریافت نمی کنند و دانشجو مجبور می شود ابتدا به ساکن از همکلاسی ها و آشنایان کمک دریافت کند و اگر موفق نشد از طریق موسسات انجام پایان نامه اقدام می کند.

چگونه دانشجویان پایان نامه خود را به بیرون می سپارند؟

معمولا دانشجویانی که با موسسات انجام پایان نامه آشنایی ندارند نمی دانند به کدام موسسه می توانند اعتماد کنند و به کدام موسسه نمی توانند؛ از این رو احتمالا در اینترنت کلمه کلیدی انجام پایان نامه را جستجو می کنند و با لیست سایت هایی مواجه خواهند شد که می توانند با آنها تماس بگیرند و در مورد پروژه خود با آن ها صحبت کنند.

آیا موسسات پایان نامه نویسی قابل اعتماد هستند؟

شاید حدودا 100 موسسه پایان نامه نویسی را بتوانید از طریق اینترنت پیدا کنید، اما آیا همه این موسسات قابل اعتماد هستند؟ پاسخ کوتاه: خیر؛ در واقع از آنجایی که هیچ نظارت قانونی روی این موسسات وجود ندارد این موسسات به صورت زیرزمینی فعالیت می کنند و در صورتی که ناچار هستید جهت انجام پروپوزال خود از آنها کمک بگیرید می بایست خوب در مورد آنها تحقیق کنید.

موسسه مورد تایید شما کدام است؟

موسسه مورد تایید ما موسسه تز نویسان است زیرا این موسسه یکی از برترین سایت های انجام پایان نامه بر اساس رتبه دهی سایت کی خوبه است و همچنین شما می توانید جهت سفارش پایان نامه کارشناسی ارشد با قیمت مناسب با ما تماس گرفته و موضوع خود را سفارشی سازی کنید. ممکن است در پروژه انتخاب موضوع برای پایان نامه خود به کمک نیاز داشته باشید که در این صورت می توانید صرفا جهت انتخاب موضوع مشاوره دریافت کنید.

مشاوره انجام پایان نامه

طبیعی است که قصد داشته باشید تنها در زمینه نگارش پایان نامه مشاوره و کمک دریافت نمایید و این حق مسلم هر دانشجو است که این امر گاهی توسط اساتید دانشگاه میسر می شود و گاهی هم در صورت عدم جوابگویی اساتید موسسات پژوهشی قابل اعتماد می توانند این نقش را ایفا کنند. شما در این صورت می توانید جهت دریافت مشاوره در امور پایان نامه از موسسه تز نویسان کمک بگیرید.

مشاوره پایان نامه به شما کمک می کند تا به صورت قدم به قدم پایان نامه خود را انجام دهید و با کلیه بخش های آن آشنا شوید و بدانید هر بخش از پایان نامه چگونه و به چه منظور نوشته می شود و در هنگام ارائه پایان نامه خود به استاد راهنما بهتر درک خواهید کرد چه نقاط بهبودی برای کار شما وجود دارد.

لازم به ذکر است گرفتن مشاوره پایان نامه به شما کمک می کند یک دفاع موفق از پایان نامه خود داشته باشید و بتوانید به راحتی به سوالات داورها در جلسه دفاع پاسخ دهید. همچنین موسسات معتبر به شما این امکان را می دهند تا قبل از ارائه پایان نامه خود و گرفتن وقت دفاع یک جلسه توجیهی با پژوهشگر داشته باشید که این امر به شما کمک می کند تا با اعتماد به نفس بالا به جلسه دفاع بروید و یک دفاع موفق داشته باشید.

در آخر، جهت ورود به سایت تز نویسان می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

Yu’23https://www.teznevisan3.com/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ