واکنش وزیر ورزش به مواضع‌ برخی سلبریتی‌های ورزشی

اقتصاد ایران: وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی از افراد شاخص ورزش،‌ گاهی وقت‌ها موضع‌گیری‌هایی می‌کنند که احساس می‌شود مطالب اشتباهی به این عزیزان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فضایی که کشورهای معاند علیه تیم ملی فوتبال کشورمان به راه انداخته‌ بودند، گفت: عده‌ای از بیرون به دنبال رسیدن به اهداف غیرانسانی‌ای هستند و می‌خواهند سرمایه اجتماعی کشور را تخریب کرده، آرامش را از مردم گرفته و امید مردم را به ناامیدی تبدیل کنند.

وی افزود: این افراد می‌خواهند وحدت مردم را به هم زده و به هر دلیلی مردم را نسبت به مسئولین و نظام بدبین کنند و برای تحقق این هدفشان به هر کاری متوسل می‌شوند. یکی از راه‌هایی که این افراد برای این هدف خبیث خود انتخاب کرده‌اند این است که بر ذهن عده‌ای از ورزشکاران تاثیر بگذارند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: بالاخره یک ورزشکار هم بخشی از آحاد جامعه است. دشمنان بر روی ذهن و فکر بچه های ما کار کرده‌اند و در فضاهای مختلف جوری کار می‌کنند که نوجوانان و جوانان ورزشکار ما و حتی ورزشکاران بزرگسال، به یک تصوراتی می‌رسند که یک سری واکنش‌ها از آن‌ها سر می‌زند.

سجادی تصریح کرد: متاسفانه این افراد در بین برخی از ورزشکاران نفوذ کرده‌اند و امیدوارم که ما با اطلاع رسانی و پرکاری درست خود،‌ حقانیت کشور و نظام را نشان دهیم و اثبات کنیم که حق و باطل به چه شکل است. ما در این قضایا باید در همین جهت که همان جهاد تبیین و توضیح دادن و بیان کردن مطالب است، آنقدر خوب و محکم عمل کنیم که افرادی که شاید دچار تردید در این موارد شوند،‌ حتما بلافاصله با اندکی تأمل و تفکر و با اطلاع‌رسانی به‌روز و درست،‌ ان‌شاءلله به حق مطلب برسند و بدانند که شرایط پیش آمده،‌ شرایط نامطلوبیست و مطالبی که در ذهن بچه‌ها تاثیر گذاشته،‌ صحت ندارد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: الان از تیم های مختلف خبرهایی به من می رسد که در بعضی از بخش‌های ورزش، سوتفاهم‌هایی رخ داده ولی ما برادرانه و مسئولانه در خدمت آنها هستیم و آنچه که وظیفه‌مان است را برای‌شان انجام می‌دهیم. برخی از افراد شاخص ورزش،‌گاهی وقت‌ها موضع‌گیری‌هایی می‌کنند که آدم غصه می‌خورد و احساس می‌کند که مطالب اشتباهی به این عزیزان رسیده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ