استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس آذربایجان غربی

اقتصاد ایران: ارومیه - مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی از استاندارد سازی سیستم گرمایشی ۹ هزار و ۱۱۸ باب مدرسه در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،قهرمان رحمانی  با بیان اینکه تمام این مدارس که با بخاری نفتی فعالیت می‌کردند به سامانه گرمایشی پیشرفته تجهیز شده‌اند، افزود: تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد با اعتبارات ملی و استانی انجام شده و به اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مناطق مختلف تحویل داده شده است.

وی همچنین از از اختصاص ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به حوزه آموزش و توسعه مدارس استان خبر داد و گفت: از این اعتبارات یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس و تکمیل مدارس خیر ساز هزینه می‌شود.

فعالیت ۶۴ باب مدرسه کانکسی در آذربایجان غربی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان از فعالیت ۶۴ باب مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز در استان نیز خبر داد و اضافه کرد: برای ساماندهی و ساخت و ساماندهی مدارس کانکسی یک هزار میلیار ریال اعتبار نیاز است که ۳۳۰ میلیارد ریال آن توسط سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه در ارومیه سرانه فضای اموزشی کمتر از میانگین استانی است، ادامه داد: میانگین استانی سرانه فضای آموزشی در استان ۴.۱ مترمربع است که با بهره برداری از این طرح‌ها میانگین به ۴.۲۴ متر مربع افزایش می‌یابد.

رحمانی با بیان اینکه با توجه به میانگین ۵.۱۸ درصد در کشور آذربایجان غربی در رتبه ۳۰ قرار داشت، اضافه کرد: با اجرای طرح‌های مدرسه سازی، رتبه این استان در یکسال گذشته به ۲۸ رسیده که نشان دهنده رشد مطلوب در این بخش است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ