مدرس فدراسیون جهانی والیبال :

ایران از برترین قدرت‌های والیبال در دنیا است

اقتصاد ایران: مدرس فدراسیون جهانی والیبال FIVB از ترکیه با اعلام اینکه ایران از برترین قدرت‌های والیبال دنیا در رده‌های مختلف است، گفت: باید ارتباط بین‌المللی و مکالمه زبان خارجه توسط مربیان ایرانی برای مربیگری در دنیا تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، چنگیز آکار چشمه صبح امروز در حاشیه برگزاری دوره مربیگری سطح یک بین‌المللی والیبال کشور به میزبانی استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال 2017 برای برگزاری دوره‌های آموزشی به ایران سفرهای زیادی داشتم زیرا ایران از کشورهای برجسته در رشته والیبال است و برزگان والیبال زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه هر دوره آموزشی در کشور ایران دارای سطح کمی و کیفی بالایی است، افزود: هرچند کشور ایران دارای مربیان داخلی توانمند است که نه تنها در کشور خودشان بلکه در کشورهای دیگر تیم‌های بزرگی را هدایت کردند.

مدرس فدراسیون جهانی والیبال FIVB ، تصریح کرد: ایران نه تنها در خاورمیانه بلکه در دنیا از بهترین‌های والیبال است و از قدرت‌های برجسته والیبال دنیا محسوب می‌شود که این توانمندی و برتری نه تنها در رده بزرگسالان، بلکه در رده‌های پایه نوجوانان، جوانان و امیدها مشهود است.

آکار چشمه با اشاره به اینکه مربیان ایران با تقویت راه‌های ارتباط گیری کلامی با دیگر کشورها می‌توانند در کشورهای شاخص آسیایی و اروپایی مربیگری کنند، ادامه داد: در کشور ترکیه نیز مربیان زیادی در کشورهای دیگر هدایت تیم‌ها برعهده دارند و باید شکل برقراری ارتباط با کشورهای دیگر تقویت شود.

این مربی سرشناس رده‌های مختلف والیبال بانوان، در مورد چگونگی پیشرفت والیبال بانوان در ایران، اظهار کرد: والیبال بانوان ایران از چند سال گذشته تاکنون با رشد و پیشرفت زیادی همراه بود و به نظرم با پیشرفت فوق‌العاده‌ای از لحاظ تئوری، عملی، تکنیک و تاکتیک رو به جلو گام برمی‌دارد.

آکارچشمه با اعلام اینکه هر فردی برای پیشرفت نیاز به تمرین مستمر و زمان دارد، ادامه داد: والیبال در کشور ترکیه سابقه‌ای 40 ساله دارد و پس از 40 سال کار و تلاش توانسته از قدرت‌های برتر بانوان جهان باشد حتی در کشور ترکیه تیم والیبال بانوان ممکن است از اهمیت بیشتری نسبت به والیبال آقایان برخوردار باشد هرچند معتقدم همه چیز را زمان حل می‌کند.

وی گفت: امید دارم با برگزاری دوره‌های مربیگری بین‌المللی در کشور ایران جدیدترین و نوین‌ترین شیوه‌ها و دستورالعمل‌های فدراسیون جهانی والیبال توسط علاقمندان والیبال به خوبی فراگرفته شود تا شاهد رشد روزافزون رشته والیبال بانوان و آقایان در کشور ایران باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ