در بیرجند صورت گرفت؛

کمک ۹ میلیاردی خیران به انجمن حمایت از زندانیان

اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان بیرجند از کمک ۹ میلیارد تومانی خیران به انجمن حمایت از زندانیان طی هشت ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،هاشم اسماعیل زاده با اشاره به اینکه هزار و ۳۲۰ خانواده زندانی خراسان جنوبی تحت پوشش خدمات این انجمن هستند، اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان بودجه دولتی ندارد و تنها با کمک‌های خیران خدمات مورد نظر را به خانواده زندانیان ارائه می‌کند.

وی از زندانیان بیرجند از کمک ۹ میلیارد تومانی خیران به انجمن حمایت از زندانیان در بیرجند طی هشت ماهه سال جاری خبر داد و گفت: پرداخت مستمری، کمک‌های بهداشتی و درمانی، پرداخت اجاره منازل خانواده زندانیان، آموزش خانواده‌ها، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و از جمله خدماتی است که انجمن با استفاده از کمک‌های خیران به خانواده زندانیان ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون هشت هزار بسته غذایی بین خانواده زندانیان در بیرجند توزیع شده است، اظهار کرد: از ابتدای سال این انجمن با کمک خیران زمینه آزادی ۳۵ زندانی را با پرداخت حدود ۸۶۰ میلیون تومان فراهم کرده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان بیرجند بیان داشت: ۳۵ زندانی تحت پوشش این انجمن خود یا فرزندانشان معلول هستند که با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود و با کمک دادستان مرکز استان که رئیس هیأت مدیره این انجمن است، پیگیری‌های برای آزادی، عفو مشروط و غیره در خصوص این زندانیان انجام می‌شود.

اسماعیل زاده افزود: تاکنون این انجمن هزینه ۳۵ پابند را برای استفاده زندانیان از این امکان را فراهم کرده است تا آنها بتوانند در کنار خانواده‌های خود باشند.

وی با بیان اینکه نگاه جامعه به خانواده زندانی باید تغییر کند، گفت: اگر فردی به دلیل ارتکاب جرمی تحمل حبس می‌کند خانواده او تقصیری ندارند و در بسیاری از موارد خانواده زندانی هم دچار آسیب می‌شوند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ