امنیت پایدار در مرزهای شمال غرب کشور برقرار است

اقتصاد ایران: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از امنیت پایدار در مرزهای شمال غرب استان آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: مردم با بصیرت استان آذربایجان‌غربی خود به عنوان مرزبان از استان خود دفاع می‌کنند و اجازه تهدید را به هیچ کس نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا پورخاقان  در ارومیه با اشاره به اهداف سفر به استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت :  در مرحله اول هدف از سفر تودیع و معارفه رییس جدید سازمان قضایی و دادستان  نظامی استان بود که مراسم تودیع و معارفه برگزار شد  و هدف بعدی دیدار و ارزیابی و عرض خدا قوت به نیروهای مرزبانی، بررسی و ارزیابی مشکلات مرزبانان در استان بوده است.

وی با اشاره به بازدید  از مرز سرو و گمرک بیان کرد: به حمدالله در حال حاضر هیچ مشکلی در مرزهای شمالغرب و جنوب استان وجود ندارد و تمام نیروهای مرزبانی با روحیه بالا در محل خدمت خود حاضر هستند و تمام اهتمام خود را برای مرتفع ساختن مشکلات این عزیزان به کار خواهیم برد.

وی با اشاره به امنیت مرزهای استان آذربایجان‌غربی اذعان کرد: با وجود نیروهای مسلح مقتدر و هوشیار در شمال و غرب استان، امنیت برقرار است و اگر کسی بخواهد تهدیدی نسبت به امنیت استان و کشور ایجاد کند مرزبانان با قدرت با معاندین مبارزه خواهند کرد.

وی تاکید کرد: امنیت ما خط قرمز ما است و کشورمان شهدای زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده  تا امنیت در کشور برقرار باشد.

این مقام عالی قضایی تصریح کرد: در استان آذربایجان‌غربی نیروی‌های مسلح با تمام قوا پای کار ایستاده‌اند و مردم با بصیرت استان خود نیز مرزبانانی هستند که اجازه نمی‌دهند دشمن خدشه‌ای به استان و کشور  وارد  کند و مورد تهدید قرار دهند .

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ