معرفی 5 رشته فنی پولساز!

اقتصاد ایران: در این مقاله قصد داریم 5 رشته فنی پولساز را به شما معرفی کنیم. همچنین شما را با بهترین آموزشگاه فنی در تهران آشنا می کنیم.

اخبار شرکت ها- رشته های فنی بسیار گسترد و متنوع هستند. برخی از این رشته ها با توجه به بازار کار عالی مشاغل فنی در ایران و سایر کشورها به رشته هایی درآمدزا تبدیل شده اند. رشته هایی که با فراگیری تخصصی آنها می توان در مدت زمانی کوتاهی به درآمدی مناسب دست یافت.

یکی از نکات رشته‌های فنی حرفه‌ای این است که به راحتی و با کسب مهارت و تخصص می‌توان وارد بازار کار شد و به پیشرفت و درآمدزایی رسید. اما در میان رشته‌های فنی رشته هایی هستند که به دلیل تخصصی بودن و بازار کار عالی آنها می توان با سرعت بیشتری وارد بازار کار شد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی 5 مورد از این رشته ها بپردازیم.

رشته تعمیرات موبایل

یکی از دیگر رشته‌های فنی بسیار عالی و پولساز که می‌توانید با فراگیری آن به سرعت وارد بازار کار شده و به درآمدزایی برسید، رشته تعمیرات موبایل می باشد. همانطور که می دانید امروزه موبایل‌ها از جمله پرکاربردترین گجت های هوشمند بوده و در تمام دنیا کمتر شخصی را می توان یافت که با این وسیله سر و کار نداشته باشد. افزایش استفاده از گوشی های هوشمند، بازار کار تعمیرات موبایل را در ایران و همچنین سایر کشورها بسیار عالی و پر رونق کرده است. برای ورود به بازار کار رشته تعمیرات موبایل، کافیست مهارت های مورد نیاز برای تعمیرات انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در موبایل‌های اندروید و آیفون را کسب کنید. بنابراین در صورتی که علاقه مند به رشته تعمیرات موبایل هستید توصیه می کنیم مهارت های مورد نیاز این حرفه را فرا گرفته و روی این رشته پولساز سرمایه گذاری کنید.

رشته هوشمند سازی ساختمان

هوشمند سازی ساختمان یکی از مسائل جدید و با اهمیتی است که امروز مورد استقبال بسیاری از افراد در تمامی کشورها قرار گرفته است. با توجه به تخصصی بودن هوشمند سازی ساختمان و بازار رو به توسعه آن افراد متخصص در زمینه هوشمندسازی به‌خوبی می‌توانند در بازار کار این شغل حضورداشته و به موفقیت دست یابند.

اهمیت این موضوع دوره های آموزشی هوشمند سازی را به یکی از دوره های پردرآمد در کشور تبدیل کرده است. دوره هایی که با شرکت در آن و یادگیری مهارت های لازم برای هوشمند سازی می توان در سراسر کشورها شغلی درآمدزا و پولساز داشت.

دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان در آموزشگاه فنون برق به صورت عملی و تخصصی برگزار شده و صفر تا صد مفاهیم و مهارت‌های لازم برای هوشمند سازی را به کارآموزان این دوره آموزش می‌دهد.

رشته هوشمند سازی ساختمان

دوره برق ساختمان

آموزش برق ساختمان رشته تخصصی مرتبط با برق و الکترونیک بوده که به دلیل نقش حائز اهمیت برق در ساختمان ها و بخش صنعتی، همواره مورد توجه قرار گرفته است. در سال های اخیر با رشد و توسعه ساختمان سازی و بخش صنعتی شغل برقکار ساختمان رونق بیشتری پیدا کرده است. برقکاری ساختمان، صنعتی بسیار تخصصی و مهارت محور است و این موضوع باعث شده تا نیروی متخصص و حرفه ای در این حوزه کمیاب باشد و درنتیجه متخصصان حرفه ای این مشاغل بازار کار عالی داشته باشند. در صورتی که مهارت های برقکاری ساختمان را به صورت حرفه ای یاد بگیرید می توانید صاحب یک شغل پردرآمد شوید.

اگر شما علاقه‌مند به برق و الکترونیک هستید و قصد دارید در بازار کار این مشاغل فعالیت حرفه ای انجام دهید، اما آشنا به نحوه ورود به بازار کار این مشاغل نیستید و نمی دانید چگونه برق ساختمان را یاد بگیرید آموزشگاه فنون برق مسیر را برای شما هموار کرده است. با ثبتنام در دوره آموزش برق ساختمان آموزشگاه فنون برق می‌توانید به سرعت تمامی فوت و فن های این رشته را فرا بگیرید.

دوره برق ساختمان

دوره تعمیرات ایسیو

از دیگر دوره های پولساز و درآمدزا آموزشگاه فنون برق که کارآموزان بسیاری در آن ثبت نام کرده و وارد بازار کار می‌شوند، دورهآموزش تعمیرات ایسیو خودرو می باشد. این دوره آموزشی با توجه به بازار کار عالی تعمیرات ایسیو بسیار کاربردی بوده و علاقه مندان به تعمیرات خودرو را برای ورود موفق به بازار کار این رشته آماده می نماید.

این آموزشگاه در این دوره آموزشی کلیه مطالب مورد نیاز برای عیب یابی و تعمیرات انواع ایرادات در ایسیو انواع خودرو را آموزش داده و کارآموزان را راهی بازار کار می نماید. کلیه مطالب آموزشی در این دوره به صورت کاملا عملی و محیطی شبیه به محیط کار آموزش داده می شود.

در پایان تمامی دوره های آموزشی در آموزشگاه فنون برق، مدرک معتبر فنی و حرفه ای در اختیار کارآموزان قرار گرفته و همچنین کارآموزان می توانند همانند تعمیرکاری ماهر، ایسیو انواع خودرو را عیب یابی و به راحتی تعمیر نمایند.

دوره تعمیرات ایسیو

دوره برق صنعتی

شغل برقکار صنعتی یکی از بهترین و تخصصی ترین مشاغل فنی در بازار کار می باشد که امروزه به دلیل نقش مهم تابلوهای برق در صنعت، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و متخصصان آن از درآمد بالایی برخوردارند. از آنجایی که طراحی، نصب و مونتاژ تابلوهای صنعتی امری تخصصی است، تعداد متخصصان در این زمینه کم است و می توان گفت این کار از آن دسته کارهای فنی است که نیازمند برنامه ریزی و یادگیری صحیح مباحث برق صنعتی است و می تواند درآمد بالایی داشته باشد.

امروزه با توجه به صنعتی شدن روزافزون کارها، سهم بازار کار برق صنعتی در ایران و سایر کشورها بسیار عالی است. برق صنعتی نقش مهمی در اداره امور و فرآیندهای تولید دارد و بروز مشکلات در آن خسارات زیادی را به همراه دارد. به همین دلیل مدیران بخش صنعتی به برقکاران صنعتی اهمیت ویژه ای می دهند. از آنجایی که طراحی و مدیریت تابلوهای صنعتی امری تخصصی است، بازار کار آن اشباع نشده است و می توان گفت این شغل یکی از شغل های امیدوار کننده در بازار کار است. برای یادگیری این حرفه دوره آموزش برق صنعتی در آموزشگاه فنون برق برگزار می‌شود که با ثبتنام در این دوره تمامی مهارت های لازم را کسب خواهید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ