جام جهانی 2022/

کاستاریکا مقابل ژاپن شگفتی ساز شد

اقتصاد ایران: در هشتمین روز از جام جهانی، کاستاریکا شگفتی آفرید و آلمان در لحظات آخر بازی مقابل اسپانیا امیدوار به حضور در جام باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  در هشتمین روز از جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی کاستاریکا یک شگفتی بزرگ آفرید و مراکش توانست شیاطین سرخ را به زانو درآورد. 

کانادا به دومین حذف شده جام نام گرفت و صعود آلمان نیز با وجود برد به اما و اگر کشیده شد.

* ژاپن - کاستاریکا

کاستاریکایی که در بازی قبل مقابل اسپانیا بسیار ضعیف ظاهر شده بود، در این مسابقه یک شگفتی آفرید و توانست از تک موقعیت خود نهایت استفاده را ببرد.

ژاپن با اینکه آلمان مدعی را شکست داده بود، در مقابل کاستاریکا هر چه زد به در بسته خورد تا صعود این تیم نیز در دیدار مقابل اسپانیا مشخص شود.

* بلژیک - مراکش

شیاطین سرخ که در بازی اول نیز به زحمت پیروزی را از آن خود کردند، در این مسابقه مقابل مراکش نتوانستند کاری از پیش ببرند تا عقاب های کارتاژ یک برد بزرگ به ثبت رسانند. 

حکیم زیاش در این مسابقه عالی کار کرد و بلژیک نیز نشان داد حتی با لوکاکو در زدن گل مشکل دارد. 

* کرواسی - کانادا

تیم ملی کانادا قابل احترام ظاهر شد. تیم بی تجربه هردمان مسابقه را طوفانی شروع کرد و با گلزنی آلفونسو دیویس خیلی زود به گل رسید ولی نتوانست مقابل نایب قهرمان مقاومت کند. کرواسی پس از گلی که خورد، بی مهابا حملات خود را ادامه داد و توانست با درخشش کراماریچ به گل دست یابد. 

آنها به برد 4 بر یک رسید تا ضمن حذف کانادا از جام به صدر جدول راه یابند.

اکنون در جدول این گروه، کرواسی با 4 امتیاز صدرنشین است و تیم های مراکش با 4 امتیاز، بلژیک با 3 امتیاز و کانادا با صفر امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. 

* اسپانیا - آلمان

این مسابقه که پیش از شروع جام به عنوان حساس ترین بازی مرحله گروهی شناخته می شد با هیجان بسیار زیادی آغاز شد. اسپانیا سوار بر بازی بود و آلمان نیز سعی داشت با استفاده از ضربات شروع مجدد و وینگرهای خود موقعیت سازی کند. 

نقش مهم گابی و پدری در خط میانی اسپانیا باعث شد تا لاروخا به تیم برتر میدان بدل شود. موقعیت ها آنان کاملا جدی تر بود و در نهایت این تیم توانست با پاس دیدنی آلبا و ضربه فوق العاده موراتا به گل دست یابد. 

آلمان که در خطر سقوط قرار گرفته بود حملات خود را جدی تر کرد ولی این لیروی سانه بود تا قوت بزرگی به خط تهاجمی مانشافت بخشید. در نهایت تعویضی طلایی فلیک به نام «فولکروگ» روی حرکت دیدنی سانه و موسیالا یک موقعیت بدست آورد و اونای سیمون را مغلوب کرد. 

نکته مهم در نبرد آلمان این بود که مانشافت باز هم نمایش خوبی از خود ارائه نکرد و به نظر می رسد این تیم کار سختی در هفته پایانی مقابل کاستاریکا خواهد داشت. باید دید آیا در هفته پایانی می تواند به مرحله بعدی صعود کند یا خیر.

در جدول این گروه اسپانیا با 4 امتیاز صدرنشین است و ژاپن با 3 امتیاز دوم، کاستاریکا با 3 امتیاز سوم و آلمان با یک امتیاز در قعرجدول قرار دارد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ