پرچم‌دار چینی‌ها، با نمایشگر حفره‌دار و لبه تخت+عکس

اقتصاد ایران: حساب رسمی AIUV Planet Weibo تصویر جدیدی از رندر شیائومی ۱۳ منتشر کرده است که نمایشگر حفره‌دار و لبه تخت آن را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، پس از انتشار شایعاتی مبنی‌بر عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سری شیائومی ۱۳ در ۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۰ آذر ۱۴۰۱)، به‌نظر می‌رسد تصاویر بیشتری از این دستگاه‌ها در حال انتشار هستند. این بار منبع معتبری از چین تصویر رندر بسیار واقعی را به‌اشتراک گذاشته است که طراحی استاندارد پنل جلویی دستگاه شیائومی ۱۳ را به‌تصویر می‌کشد.

عکس فاش‌شده را حساب رسمی AIUV Planet Weibo منتشر کرده است. آخرین پست منتشرشده در شبکه‌ی اجتماعی ویبو را AIUV Planet، تولیدکننده‌ی مشهور قاب گوشی‌های هوشمند در چین، به‌طور غیرمستقیم طراحی جلویی استاندارد Xiaomi 13 را تأیید می‌کند.

شیائومی ۱۳ نشان‌داده‌شده در تصویر یادشده صفحه‌نمایش تخت AMOLED با حفره مرکزی در بالای نمایشگر دارد که دوربین سلفی دستگاه را در خود جای می‌دهد. علاوه‌بر صفحه‌نمایش تخت، به‌نظر می‌رسد که شاسی آلومینیومی نیز اکنون از کناره‌های تخت بهره می‌برد.

اگر تصویر رندر درست باشد، به‌نظر می‌رسد که شیائومی ۱۳ استاندارد در‌مقایسه‌با نسل پیشین که با صفحه‌نمایش خمیده‌ی ۱۲۰ هرتزی AMOLED و کناره‌های خمیده عرضه شد، از‌نظر طراحی تغییر بزرگی خواهد داشت.

رندر منتشرشده از شیائومی ۱۳ که نمایشگر این گوشی هوشمند را نشان می دهد

علاوه‌براین، تصویر منتشرشده نشان می‌دهد که بلندگوی گوشی همچنان در بالای نمایشگر و دکمه‌ی پاور و تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند. همچنین، حاشیه‌های جانبی باریک در سمت چپ و راست و بالای دستگاه دیده می‌شود؛ درحالی‌که قاب پایینی مخفی شده است و باید منتظر ماند تا خود شیائومی نشانش دهد.

علاوه‌بر نسخه‌ی استاندارد شیائومی ۱۳، انتظار می‌رود که سری ۱۳ شیائومی دو عضو دیگر را نیز در خانواده داشته باشد: شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی ۱۳ اولترا. احتمالاً در این گوشی‌ها از نمایشگر بهتر و سیستم دوربین قوی‌تر استفاده شود که می‌تواند با بهترین‌های صنعت رقابت کند.

پرچم‌داران شیائومی ۱۳ اولین دستگاه‌های این شرکت خواهند بود که از تراشه‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل دوم کوالکام بهره خواهند برد. گفته می‌شود اسنپدراگون ۸ نسل دوم که با هسته‌های CPU کم‌مصرف‌تر A715 و A510R1 ARM ترکیب شده است، عمر باتری بیشتر و عملکرد بهتری برای سری 13 شیائومی درمقایسه‌با نسل گذشته به‌ارمغان می‌آورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ