نایلون عریض و کاربرد آن در گلخانه و کشاورزی

اقتصاد ایران: در صنعت پلاستیک انواع نایلون ها به تولید می رسند که دارای ویژگی های خاصی می باشند.

اخبارشرکتها- هر یک از نیالون ها به منظور خاصی طراحی و ساخته شده اند. نایلون عریض یکی از انواع نایلون هایی است که کاربرد فراوانی دارد. نایلون عریض را می توان در انواع نایلون کشاورزی و ساختمانی قرار داد. از نایلون گلخانه ای و کشاورزی برای کشت محصولات کشاورزی استفاده می شود. از نایلون گلخانه ای و کشاورزی برای ساخت گلخانه ها به کار می رود زیرا این نایلون شفاف بوده و نور را از خود عبور می دهد. این نایلون در برابر عوامل خارجی از گیاهان محافظت می نماید.  

شرکت دریا پلاستک از عرضه کنندگان معتبر و قدیمی نایلون عریض در کشورمان است که پخش مستقیم این نایلون را با ارزان ترین قیمت ارائه می کند. برای خرید انواع نایلون عریض ، نایلون استرچ، نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار و... به سایت دریا پلاستیک مراجعه کرده و با همکاران ما در ارتباط باشید.

نایلون عریض

نایلون عریض چیست؟

نایلون عریض نایلونی است که در اندازه های بزرگ به تولید می رسد. این نایلون بیشترین کاربردش در صنایع کشاورزی و ساختمانی است. با استفاده از نایلون عریض می توان پوشش بسیار بزرگ و وسیعی را ایجاد کرد. نایلون عریض بر پایه پلی اتیلن بوده و می توان تا 5 سال از آن استفاده کرد. نصب آسان یکی از مزایای استفاده از نایلون عریض می باشد. در واقع برای نصب نیاز به ابزار خاصی نمی باشد. نایلون عریض در رنگ های مشکی و شفاف عرضه می شود اما می توان این نایلون را در رنگ بندی و ضخامت های متنوع به تولید رساند. این نایلون در تعداد لایه های بالا دارای مقاومت بالاتری است اما در ضخامت آن تفاوتی نخواهد داشت. از نایلون گلخانه ای و کشاورزی برای مسقف نمودن فضا برای کشت گیاهان استفاده می شود و با استفاده از آن می توان محیط های گلخانه ای را پوشش دهی نمود. در بخش ساختمان سازی نیز از نایلون عریض استفاده می شود و از آن به منظور حفظ نمای ساختمان و جلوگیری از نشت سیمان به کار گرفته می شود.

ویژگی نایلون عریض

نایلون عریض با توجه به نامش، دارای عرض زیادی است که از ویژگی های مهم این نایلون می باشد. به دلیل این که از این نایلون برای پوشش دهی به سطوح بزرگ استفاده می شود، عرض آن زیاد است و در عرض های مختلف نیز به فروش می رسد. نایلون عریض ساخته شده از مواد پلی اتیلنی بوده و طول عمر بالایی دارد. نصب سریع و آسان از مشخصات نایلون گلخانه ای و کشاورزی می باشد. نایلون عریض در انواع رنگ بندی های مختلف به تولید می رسد و نایلون عریض را می توانید در تعداد لایه های مختلف تهیه کنید. مرکز دریا پلاستیک انواع نایلون عریض را در نوع مرغوب و درجه یک به تولید رسانده و به صورت مستقیم به مصرف کنندگان ارائه می کند. نایلون های ارائه شده توسط این مجموعه در تنوع بالا و متناسب با کاربرد های گوناگون در نظر گرفته شده است. برای خرید نایلون عریض به سایت دریا پلاستیک مراجعه کرده و با همکاران ما تماس بگیرید.

نایلون عریض

کاربرد نایلون عریض

از نایلون عریض برای صنایع مختلف استفاده می شود. در صنعت کشاورزی که بیشترین میزان استفاده از نایلون گلخانه ای و کشاورزی را داریم، از نایلون گلخانه ای و کشاورزی برای پرورش قارچ، میوه و گیاهان مختلف می توان استفاده کرد. مسقف کردن گلخانه و محل پرورش گیاهان با استفاده از نایلون گلخانه ای و کشاورزی بسیار آسان خواهد بود و کمترین هزینه را برای شما در پی خواهد داشت. نایلون عریض شفاف است و می تواند نور مورد نیاز برای رشد گیاهان را از خود عبور دهد و همچنین در مقابل ورود حشرات ، باد و باران و... از گیاهان محافظت می نماید. در بخش ساختمان سازی از نایلون عریض برای پوشش دادن نما استفاده می شود. این نایلون به دلیل مقاومت بالایی که دارد در برابر ضربه و خراش مقاوم است و برای جلوگیری از نشت سیمان و و آب در زمان ساختن ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. نایلونی که برای صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد را با نام نایلون فونداسیون می شناسند.

قیمت نایلون عریض

قیمت نایلون عریض بسیار مناسب بوده و به همین دلیل از این نایلون برای انواع مصارف مختلف استفاده می شود معمولا خریداران نایلون عریض را پیمان کاران، گلخانه داران و کشاورزان و... تشکیل می دهند. فاکتور هایی که بر قیمت نایلون عریض تاثیر می گذارند شامل وزن، کیفیت، ضخامت، تعداد لایه ، افزودنی و... می باشند. نایلون عریض هر چه مرغوب تر باشد ، قیمت آن بالاتر خواهد بود و نایلون های مرغوب کارایی بهتری را خواهند داشت. در مورد ابعاد نایلون عریض ، هر چه میزان عرض و ضخامت نایلون گلخانه ای و کشاورزی بیشتر باشد در نتیجه قیمت آن افزایش خواهد یافت. نایلون گلخانه ای و کشاورزی در رنگ بندی متنوع به تولید می رسد و ویژگی این نایلون در رنگ های مختلف ، متفاوت است و یکی از موارد مهم در تعیین قیمت نایلون عریض ، رنگ آن است.  

خرید نایلون عریض به صورت اینترنتی

در صورت تمایل به خرید نایلون عریض با مراجعه به سایت دریا پلاستیک می توانید خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید. این مجموعه انواع نایلون عریض را با کیفیت بسیار بالا ارائه می کند. شرکت دریا پلاستیک با سال ها فعالیت در زمینه ی تولید نایلون های پلی اتیلنی ، انواع نایلون عریض را در ابعاد و ضخامت و تعداد لایه های مختلف ارائه می کند. برای خرید اینترنتی نایلون عریض می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. محصولات مرکز دریا پلاستیک با بالاترین سطح کیفی ارائه می شود و قیمت های در نظر گرفته شده نیز بسیار مناسب می باشد.

نگهداری از نایلون گلخانه ای و کشاورزی

برای نگهداری از نایلون عریض و بالا بردن طول عمر آن نیاز است که نکاتی را بدانید. قرار دادن افقی رول های نایلون گلخانه ای و کشاورزی بسیار مهم است تا دچار تغییر شکل نشود. این نایلون ها را در مکان های سرپوشیده قرار دهید تا از نور خورشید دور باشند. نایلون عریض به حرارت حساس است و حتما باید به دور از حرارت باشد. با توجه به این که نایلون گلخانه ای و کشاورزی به دور مقوای بوبین پیچانده شده است، برای این که بوبین سالم مانده و تغییر شکل ندهد باید از رطوبت به دور باشد.

نایلون  عریض

فروش نایلون عریض با توجه به نیاز بازار انجام گرفته و افراد برای خرید عمده باید به سراغ تولید کنندگان بروند تا بتوانند با کمترین قیمت خرید این نایلون را انجام دهند. نایلون ها معمولا بر حسب وزن قیمت گذاری می شوند البته نوع آن ها نیز در قیمت تاثیر گذار است. برخی از مراکز فروش گسترده ی نایلون عریض را دارند و می توانند قیمت گذاری پایین تری را انجام دهند. مرکز دریا پلاستیک یکی از مراکز فروش نایلون عریض در انواع مختلف از جمله نایلون کشاورزی و گلخانه ای است. مجموعه ی دریا پلاستیک با فروشگاه ها ، کشاورزان ، پیمان کاران و به طور کلی صرف کنندگان نایلون های عریض و نایلون های کشاورزی همکاری داشته و انواع نایلون عریض  مورد نیاز را برایشان تامین نموده است. این مجموعه برای جلب رضایت مشتریانش محصولاتی با کیفیت را در زمان فوری ارائه می کند. پشتیبانی همه ساعته و خدمات دهی عالی از ویژگی های این مجموعه ی معتبر است.

https://daryapelastic.com/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ