رئیس سازمان صمت قزوین:

حیات واحدهای تولیدی نیازمند همکاری بانک‌ها است

اقتصاد ایران: قزوین- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اینکه مشکل واحدهای تولیدی تأمین چرخه مالی است، گفت: همکاری بانک‌ها برای ادامه حیات واحدهای تولیدی خواسته جدی ستاد تسهیل است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،عزیزالله افضلی در حاشیه برگزاری ستاد تسهیل استان قزوین که صبح یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: تمام تلاش ما در ستاد تسهیل این است که راهگشای روند تولید در استان باشیم و موانع موجود پیش روی تولید کنندگان را به حداقل برسانیم.

وی بیان کرد: عمده مشکلات مطرح شده در این جلسه به منابع مالی و تأمین آن از طریق منابع بانکی مربوط می‌شد، بیشتر تولیدکنندگان در تأمین منابع مالی یا استمهال منابع بانکی که دریافت کرده‌اند با مشکل رو به رو هستند و این موضوع در جلسه مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

این مسئول گفت: استمهال و رفع برخی از تعهدات بانکی به منظور ادامه حیات واحد تولیدی از جمله مصوبات این ستاد بود.

افضلی تبیین کرد: موضوع خلع ید زمین‌هایی که به برخی واحدهای تولیدی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی واگذار شده بود و نتوانسته بودند در زمانبندی معین فعالیت خود را سامان دهند در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین توضیح داد: کارگروه ویژه پیش از این از ساخت‌وسازهای مجموعه یاد شده بازی کرده بودند و به نظر می‌رسد بخش زیادی از عدم پیشرفت پروژه به صورت قهری و خارج از وضعیت مدیران اتفاق افتاده است لذا در این خصوص تصمیم گیری شد که پیشرفت پروژه‌ها به صورت ماه به ماه پایش شود و مهلتی به این واحد داده شود تا پایان سال بتواند طرح توسعه خود را تکمیل نماید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ