بازار لوازم خانگی میزبان فناوری و نوآوریها
اقتصاد ایران: بر اساس اعلام معاونت علمی، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی در راستای توسعه بازار این صنعت متکی بر فناوری است.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی با هدف تقویت ارتباط میان صنایع لوازم خانگی ایران و مراکز علمی، پژوهشی و فناور، تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و به منظور تحقق نقشة جامع علمی کشور تشکیل شده است.
این کانون، نهاد، تصمیم ساز و تشکلی غیردولتی، غیرانتفاعی و غیر سیاسی است که با هدف کارآمدی، فرآیندها، تولید کالا و خدمات و بهبود اثربخشی خروجیهای علمی و پژوهشی کشور در ارتباطی ساختاریافته و سازماندهیشده میان واحدهای صنعتی لوازم خانگی با مراکز علمی، پژوهشی و فناور، در فضای، بازار و با حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تلاش برای مانعزدایی و پشتیبانی از کارآفرینان جوان، بنگاههای، کوچک و متوسط و کسبوکارهای نوپا و نوآور و حرکت به سوی، اهداف توسعة پایدار و اقتصاد تاب آور شکل گرفته است.
کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی اهدافی چون افزایش همگرایی، هماهنگی و تصمیمسازی و وحدت رویه پیرامون فعالیتهای بازار، صنعت، دانشگاهها، و مراکز علمی، پژوهشی و فناور و ارتقای نظام ملی نوآوری در عرصه توسعه و تولید کالا و خدمات خاص تخصصی مرتبط با صنایع و لوازم خانگی کشور ایجاد شده است.
رسوخ نوآوری در صنعت لوازم خانگی
این کانون همچنین ملزم به پوششدهی جامعه هدف متناسب با زمینة تخصصی فعالیت خود در سراسر کشور است. کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی که وظیفة آن جاریسازی نوآوری در صنعت لوازم خانگی تعیین شده، موظف است که با احصاء چالش های این صنعت و ارائه راهکارهای فناورانه، علاوه بر آسایش بیشتر مصرف کنندگان، بازارهایی گستردهتر برای، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان این صنعت فراهم آورد.
هیئت مدیره کانون، با توجه اهداف و چشمانداز خود و با همکاری و همراهی مراکز دانشگاهی و متخصصان این حوزه، صنعتگران، کارآفرینان و فعالین بازار لوازم خانگی در راستای مأموریت خود گام برداشته و به اقدامات مؤثری دست زده است.
از جمله این اقدامات میتوان به همکاری با شرکت شهرکهای صنعتی به منظور برگزاری رویداد فناورانه لوازم خانگی ، اجرای پنل اختصاصی لوازم خانگی در کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری ۱۴۰۰، حضور در نمایشگاه ایران ساخت ۱۴۰۰و برنامه ریزی اولین دوره مدیریت کسب و کار تخصصی لوازم خانگی با همکاری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اشاره کرد.
از آنجا که کانون در زمینه تصمیم سازی، و جهتگیری، قوانین، ضوابط و دستورالعملهای مختلف دستگاههای، دولتی نقش مهم و مؤثر ایفا میکند، مشارکت و همفکری تمامی دست اندرکاران صنایع لوازم خانگی ایران میتواند تصویر روشنتر و واقعیتر، از چالشها و نیز راهکارها ارائه کند و در همین راستا، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری از فعالان این زیستبوم و همفکری آنها بر بستر کانون هماهنگی دانش،صنعت و بازار حمایت میکند.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه