رئیس جمهور:

آمریکا از دست ملت ایران سیلی سختی خواهد خورد

اقتصاد ایران: رئیس جمهور در ادامه حضور خود در شهرستان اسلامشهر در جمع مردم اسلامشهر حضور پیدا کرد و گفت: آمریکا از دست ملت ایران سیلی سختی خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ادامه حضور خود در شهرستان اسلامشهر در جمع مردم اسلامشهر حضور پیدا کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جمع مرردم اظهار کرد: مردم اسلامشهر را مردمانی متدین و وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند شاهد صدق این مدعا ۱۰۰۰ شهید و تعداد زیادی جانباز و ایثارگری هستند که مردم این منطقه تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی گفت: مهم ترین مولفه قدرت در کشور ما این مردم هستند، در کشور های دیگر پشتوانه حکومت ها سلاح است، قدرت نظامی است ولی در کشور ما پشتوانه حکومت و نظام مردم هستند مردم در صحنه باعث شدند که دشمن به هدفش نرسد.

آیت الله رئیسی ادامه داد: بزرگترین افتخار ما این است که داریم نوکری مردم را داریم می کنیم، بدانید مردم مسلمان ایران که دل گرو نظام دارند تا کنون بسیاری از محاسبات غلط شما را نقش بر آب کرده اند امرزو هم بدانید در مقابل این فتنه شما را پشیمان می کنند.

رئیس جمهور گفت: در جمع شما مردم می خواهم بگویم که امریکا و متحدانش بدانند که از ملت شریف ایران سیلی سختی خواهند خورد.

وی ادامه داد: مسئله بیکاری و ایجاد اشتغال یکی از ضروریات انکار ناپذیر است، لذا باید از امروز حداکثر تا دوماه دیگر باید بندر خشک باید راه اندازی شود که با راه اندازی آن زمینه اشتغال ۵ هزار نفر ایجاد خواهد شد.

رئیس جمهور بیان کرد: در ابتدا مواجهه شدم با کارگران کیان تایر، که هیچ خواسته نا به حقی نداشتند، خواسته آنها این است که کارخانه تعطیل نشود که خواسته حقی است، مطلب دوم باید این کارخانه واگذار شود تا از رونق نیفتد و کارگران فعلی را حفظ کند، که ما هم این را تاکید کردیم که وضعیت کارخانه باید به هیچ عنوان دچار تعطیلی نشود.

آیت الله رئیسی در خصوص مسئله کمربندی گفت: این پروژه در حفظ جان مردم در کنار راحتی تردد پروژه مهمی است، در این پروژه یک تقاطع هایی وجود دارد که مشکل کمربندی هم به زودی حل می شود.

وی افزود: این مشکلاتی است که دوستان در جلسه مطرح کردند مدیران با یک حرکت تحولی تلاش کنند تا مردم در این منطقه مشکلاتشان حل شود و دولت هم در کنار شما است. ان شاءالله در سفر بعدی این مشکلات حل شده باشد و ما گام بعدی را برای پیشرفت منطقه برداریم.

رئیس جمهور بیان کرد: دولت امروز افتخار خدمتگذاری مردم را دارد، آنچه مهم است اتحاد و انسجام ملی است، انچه که می تواند کشور را حفظ کند همان چیزی است که امام فرمود که پشتیبان ولایت فقیه باشد تا کشور پیشرفت کند.

 

در حال تکمیل...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ