ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد اصفهان

اقتصاد ایران: اصفهان- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ویژه اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد در بانک‌های عامل استان اصفهان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در حاشیه سفر به شهرستان برخوار  سال گذشته ۱۶ هزار و ۳۷۵ فرصت شغلی سهم استان اصفهان بود که با حمایت مسؤولان در ۶ ماهه دوم سال گذشته موفق شدیم ۱۶ هزار و ۶۹۸ هزار فرصت شعلی با اعتباری بالغ بر ۵۳۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سطح استان اصفهان ایجاد کنیم.

وی افزود: امسال ۳۲ هزار و ۱۴۰ فرصت شغلی با هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اصفهان اختصاص یافته که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۶ هزار فرصت شغلی با اعتبار ۹۱۰ میلیارد تومان در این استان ایجاد شده است.

بختیاری با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ویژه اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد در بانک‌های عامل استان اصفهان اختصاص یافته است، گفت: با پیگیری‌های انجام شده، سرانه هر اشتغال از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته که در مواردی با تشخیص کارگروه مشخص شده، سرانه هر شغل به ۳۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

ارائه تسهیلات به کارآفرینانی که مددجویان کمیته امداد را بکارگیری کنند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور تصریح کرد: اگر کارآفرینی آمادگی داشته باشد ۲۰ نفر از مددجویان کمیته امداد را با لحاظ ضوابطی که ما داریم وارد مدار کار کند، ما به ازای آن ۴ میلیارد تومان وام قرض الحسنه ۴ درصد پرداخت می‌کنیم.

بختیاری با تاکید بر اشتغال‌زایی خانگی برای بانوان سرپرست خانوار، گفت: استان اصفهان در اشتغالزایی خانگی موفق بوده و باعث می‌شود بانوان سرپرست خانوار علاوه بر اشتغال، به خانه‌داری و پرورش فرزندان خود هم برسند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطرنشان کرد: در استان اصفهان بالغ بر ۵۰۰ مرکز نیکوکاری وجود دارد که ۱۸۰ مرکز تخصصی هستند و بخش عمده‌ای از آن‌ها در مساجد مستقرند که به شناسایی افزاد نیازمند محلات می‌پردازند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ