افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان مطلوب ما نیست!

اقتصاد ایران: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای راه آهن اردبیل- میانه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که دستور پرداخت آن را از رئیس جمهور گرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی  از این میزان اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی پیمانکاران و مابقی تأمین مصالح برای ادامه اجرای این پروژه است که رئیس جمهور دستور پرداخت این اعتبارات را تا پایان سال داده است.

وی در مورد آخرین وضعیت منطقه آزاد تصریح کرد: قرار است در هفته‌های آینده مصوبه تعیین محدوده منطقه آزاد به استان ابلاغ شود تا بعد از گذشت سال‌های طولانی، روند اجرایی منطقه آزاد را شاهد باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده اعتقادی به بازدیدهای بی‌نتیجه ندارم بلکه سعی می‌کنم از طریق وزارتخانه‌ها و نهاد ریاست جمهوری اعتباراتی را برای شهرها، روستاها و پروژه‌های در حال اجرا بگیرم.

حجت‌الاسلام موسوی در مورد آخرین وضعیت بیمارستان یک‌هزار تختخوابی اردبیل افزود: برای احداث این بیمارستان ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که قرار شده این پروژه نیز از محل تهاتر نفت تامین اعتبار شده و شاهد اجرای سریع آن باشیم.

وی به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان و تأمین اعتبار ۲۱ میلیارد تومانی برای فرهنگسراهای نمین و عنبران اشاره کرد و ادامه داد: استان اردبیل در ردیف استان‌های محروم کشور است که به عمران و آبادانی بیشتر نیاز دارد تا بخشی از این محرومیت‌ها برطرف شود.

حجت‌الاسلام موسوی از اختصاص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح هادی روستایی، ۲۰ میلیارد تومان برای احداث مدرسه حیات طیبه در محلات سیزده‌گانه اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۳۰ میلیارد تومان برای شبکه فاضلاب شام اسبی و ۴۰ میلیارد تومان نیز برای شبکه فاضلاب نیار از طریق وزارت نیرو تخصیص یافته است.

وی از سرعت گرفتن اجرای شبکه فاضلاب شهر اردبیل در محلات مختلف خبر داد و اضافه کرد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل این شبکه در نظر گرفته شده است تا از هاشم‌آباد اردبیل گرفته تا محلات سیزده‌گانه با تلاش مدیران جهادی، پروژه عمرانی در این حوزه سرعت گیرد.

حجت‌الاسلام موسوی در مورد بیمارستان تأمین اجتماعی نمین و اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای این پروژه بیان کرد: این پروژه بهداشتی- درمانی با ۶۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

وی با اشاره به اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاضلاب شهری و تأمین ۵ هزار تن قیر رایگان برای آسفالت جاده‌های روستایی ادامه داد: در برنامه هفتم توسعه تلاش می‌کنیم تا برای تقویت زیرساخت‌های عمرانی و آبادانی روستاها منابع مورد نیاز تأمین شود.

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان مطلوب ما نیست

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد تبدیل وضعیت نیروهای فصلی، حجمی و قراردادی به وضعیت استخدامی باثبات اظهار کرد: به سرعت این طرح در مجلس بررسی خواهد شد اما امیدواریم شوراها و شهرداری‌ها در تبدیل وضعیت کارگران فصلی درایت و دوراندیشی به خرج دهند.

حجت‌الاسلام موسوی با انتقاد از رفتار یک بام و ۲ هوای شهرداری‌ها و حرکت گزینشی جذب نیرو در این نهادهای مدنی تصریح کرد: امیدواریم با اجرایی شدن قانون ساماندهی نیروی انسانی، دغدغه این افراد نیز رفع شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای همسان‌سازی حقوق کارکنان خبر داد و گفت: افزایش ۲۰ درصدی حقوق در سال آینده مطلوب ما نیست و قطعاً در برنامه هفتم توسعه به دنبال راهکاری مناسب هستیم تا شرایط معیشتی کارکنان دولت، فرهنگیان و دیگر اقشار ارتقا یابد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ