حاشیه‌های دیدار آلمان-ژاپن|

از اشک شادی ژاپنی‌ها تا عذرخواهی ژرمن‌ها+فیلم

اقتصاد ایران: بازیکنان آلمان در اعتراض به قوانین میزبان مسابقات قبل از شروع بازی با حالت گذاشتن دست در مقابل دهان خود، عکس تیمی گرفتند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، تیم ملی فوتبال آلمان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میزبانی ورزشگاه خلیفه دوحه به مصاف ژاپن می‌رود‌.

پیش از آغاز این مسابقه هواداران دو تیم در مقابل ورزشگاه و ایستگاه مترو اسپورت سیتی با یکدیگر مواجه شده و شروع به کری خوانی کردند.

* هواداران ژاپنی نسبت به مانشافت‌ها جمعیت بیشتری داشتند و البته تعدادی از آن‌ها اعتقاد داشتند تیم‌شان شانس زیادی برای صعود از یکی از سخت‌ترین گر‌وه‌های جام جهانی دارد.

* طرفداران ژاپن با استفاده از ادوات خاص خود از ابتدای بازی با شور و هیجان بسیار بیشتری نسبت به آلمانی‌ها به تشویق تیم خود مشغول بودند.

* قبل از شروع بازی تصاویری از دیدارهای تاریخ ساز دو تیم در ادوار جام جهانی روی مانیتورها پخش شد.

* بازیکنان آلمان در اعتراض به قوانین میزبان مسابقات قبل از شروع بازی با حالت گذاشتن دست در مقابل دهان خود،  عکس تیمی گرفتند.

* همچنین ایوان بارتون، داور السالوادوری بازی در ابتدای مسابقه اجازه بستن بازوبند خاص به مانوئل نویر، کاپیتان آلمان نداد.

* پس از گل آفساید دایزن مائدا در دقیقه ۸ بازی، سامورایی‌ها افسوس زیادی خوردند.

* نکته عجیب این مسابقه سکوت هوادارانی آلمانی و آرامش آن‌‌ها در جریان بازی بود. این در شرایطی است که تشویق‌های بی‌امان ژاپنی‌ها فضای خاصی را در ورزشگاه خلیفه ایجاد کرده بود. در واقع ژرمن‌ها فقط در زمان حمله کردن تیم خود شاگردان هانسی فلیک را تشویق می‌کردند.

* پس از به ثمر رسیدن گل اول آلمان در دقیقه ۳۳ با ضربه پنالتی ایلکای گوندوغان، پرچم این کشور برای اولین بار بر دستان هواداران این تیم به اهتزاز درآمد.

* در دقیقه ۴۰ هواداران دو تیم به صورت مشترک موج مکزیکی رفتند.

* کای هاورتز در دقیقه ۴۴ گل دوم آلمان را به ثمر رساند و با وجود خوشحالی بازیکنان این تیم، داور پس از بررسی اتاق VAR این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

* برخی هواداران فلسطینی تیم ملی آلمان هم در ورزشگاه حضور داشتند. 

* بازیکنان ژاپن پیش از شروع نیمه دوم حلقه اتحاد تشکیل دادند.

*پس از به ثمر رسیدن گل تساوی ژاپن در دقیقه ۷۵ با ضربه ریتسو دوان، ورزشگاه خلیفه با خوشحالی زائد الوصف ژاپنی‌‌ها به مرز انفجار رسید.

*به ثمر رسیدن گل دوم ژاپن در فاصله هفت دقیقه تا اتمام مسابقه با ضربه تاکوما آسانو سبب بهت و سکوت آلمانی‌ها و بیشتر شدن شور و حرارت سامورایی‌ها در تشویق شاگردان موریاسو شد.

*اعلام نشدن خطای آنتونیو رودیگر در دقیقه ۸۸ روی بازیکن ژاپن سبب شد تمام نیمکت‌نشین‌های ژاپن از جای خود بلند شده و به داور و کمک داور به شدت اعتراض کنند. همین موضوع واکنش منفی سرمربی آلمان و هو کردن طرفداران آلمان را به همراه داشت.


*بازیکنان ذخیره و کادرفنی ژاپن پس از اتمام بازی به وسط زمین آمده و به شکل عجیبی خوشحالی همراه با شادی طرفداران‌شان شادی می‌کردند.

*تعدادی از طرفداران این تیم هم به خاطر شادی این برد گریه می‌کردند.

*شاگردان هانسی فلیک نیز به سمت هواداران خود رفته و از آن‌ها بابت کسب این نتیجه عذرخواهی کردند.


*ژاپنی‌ها پس از پایان مسابقه نیز حلقه اتحادی تشکیل دادند و ناگاتومو  دقایقی با آن‌ها صحبت کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ