تقاضای۳۰ هزار خانواده کرمانشاهی برای وام فرزندآوری

اقتصاد ایران: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه از تقاضای بیش از ۳۰ هزار خانواده کرمانشاهی برای وام فرزندآوری در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،محمد حسین زاده اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۳۰ هزار و۳۸۲ نفر در سامانه تقاضای تسهیلات فرزندآوری ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده که از این تعداد یازده هزار و ۷۸۱ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

وی افزود: ۹ هزار ۶۸ نفر از متقاضیان وام فرزندآوری در صفحه انتظار بوده که به شعب بانک‌ها برای تنظیم قرار داد و ارائه مدارک ضامن معرفی شده‌اند تا در صورت تکمیل پرونده تسهیلات فرزند آوری را دریافت کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: ۹ هزار و ۵۳۳ نفر دیگر نیز از متقاضیان هنوز به مرحله معرفی به شعب نرسیده‌اند.

حسین زاده با بیان اینکه به طور کلی در ارائه تسهیلات روند پرداخت به کند پیش می‌روند، خاطرنشان کرد: مشکل پرداخت اکثر تسهیلات در هر حوزه‌های مسکن، ازدواج، فرزندآوری و… همیشه از سوی شعب بانک‌ها وجود داشته و به دلیل نبودن در جایگاه‌ها اداری خاص نمی‌توان از انتقاد و فشار را به صورت مؤثر بر آنها وارد کنیم.

وی ادامه داد: با وجود تاکید شخص رئیس جمهور برای تعیین تکلیف سریع وام‌ها که دستور داده شد پس از معرفی به شعب نهایتاً تا ۱۵ روز تسهیلات پرداخت شود اما همچنان شاهد نگه داشتن متقاضیان در صف انتظار هستیم.

حسین زاده در پایان با اشاره به کوتاهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و ارائه گزارشات، عنوان کرد: تنها اقدامی که از سوی اداره ورزش و جوانان در زمینه تسریع پرداخت تسهیلات قابل انجام است اطلاع‌رسانی و درخواست پیگیری از سوی استاندار، معاونین و مسئولین مربوطه است تا این شعب را تحت تأثیر بیشتری دهند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ