عضو هیات رئیسیه مجلس:

چشم 80میلیون ایرانی به تیم ملی است+فیلم

اقتصاد ایران: عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بی‌شک چشمان منتظر و دانه‌های تسبیح نیاز 80 میلیون ایرانی عزیز به بازیکنان تیم ملی است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،محمدرضا ساکت در مورد شرایط تیم ملی در آستانه بازی با تیم انگلیس اظهار داشت:‌ مهمترین، حسا‌س‌ترین و بدون شک پر اهمیت‌ترین مسابقه در دهه‌های اخیر را در این بازی جست‌وجو می‌کنیم. تلاش ارزنده کارلوس کی‌روش به عنوان یک مربی سازنده و پرتلاش قابل تحسین است. او دارای راهبرد و سبک اختصاصی است. بازیکنان قدرتمندی دارد که امروز با همه وجودشان، غیرت‌مندانه و مجدانه با همبستگی و همکاری تلاش می‌کنند تا شادی را به 80 میلیون ایرانی هدیه کنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، افزود: بی‌شک چشمان منتظر و دانه‌های تسبیح نیاز 80 میلیون ایرانی عزیز به آن‌ها است. آن‌ها دست‌های دعای خودشان را به سمت خدای بزرگ برده‌اند تا این فرزندان راستین ایران اسلامی بتوانند با موفقیت و مردانه بجنگند. این مسابقه فوتبال است. سوای هر نتیجه‌ای، مساله مهم این است که این بچه‌های شایسته غیرت ایرانی،‌ مردانگی و تلاش برای موفقیت ایران و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در مستطیل سبز تفسیر کنند. برای آن‌ها آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنیم.

ساکت در مورد اینکه آیا پاداشی برای بازیکنان تیم ملی در نظر گرفته شده، گفت: قاعدتاً‌ طبق دستورالعمل‌هایی که بوده این مسأله اتفاق خواهد افتاد اما بی‌شک مهمترین پاداش برای این قهرمانان، شادی قلب 80 میلیون ایرانی است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تقدیر وزیر ورزش از موضع کی‌روش در قبال شیطنت‌های خبرنگار اسکای‌اسپرت، اظهار داشت:‌ کی‌روش یک انسان متعهد به کار و متمرکز روی اهداف ورزشی خودش است. او حواشی را خیلی خوب می‌شناسد که نشان از هوشیاری کی‌روش است. از زاویه فضای مجازی ایران را ارزیابی نمی‌کند. واقعیت‌های کشور و مردم ایران را می‌شناسد. به همین دلیل به عشق ایران تلاش می‌کند. به وظایفش متعهد است و به خوبی همه حاشیه‌سازان را به عقب می‌راند.

*این فیلم را ببینید.

 

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ