معرفی محصولات شرکت آرین دیزل به همراه قیمت

اقتصاد ایران: شرکت آرین دیزل یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌های خودروسازی در ایران است که نمایندگی رسمی خودروهای سبک و سنگین شرکت جک موتورز را بر عهده دارد و با بهره‌ وری از کارشناسان با تجربه به یکی از معروف‌ترین شرکت های خودروسازی تبدیل شده است.

آرین دیزل ارائه محصولاتی با کیفیت بسیار بالا همواره در راستای یکی از اهداف خود قرار داده است. همچنین این شرکت جزء یکی از شرکت‌های خودروسازی است که با ارائه محصولاتی با قیمت رقابتی، شرایط فروش متنوع و خدمات پس از فروش، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و محصولات این شرکت، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

کامیونت جک

کامیونت جک که در رده‌ی یکی از بهترین محصولات شرکت آرین دیزل قرار گرفته است در چند سال اخیر به جایگاه مناسبی در بازار داخلی و آسیایی دست پیدا کرده است. این نوع خودرو یکی از بهترین کامیونت‌هایی است که از آن برای حمل و نقل بارها و کالاهای مختلف در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و در ادامه در مورد مشخصات فنی، ویژگی‌ها و انواع کامیونت جک به صورت کاملا تخصصی بحث خواهیم کرد.

این روزها حفظ امنیت راننده و سرنشینان به یکی از مهمترین اهداف شرکت آرین دیزل تبدیل شده است که این شرکت به خوبی توانسته در ساخت کامیونت جک این هدف را اعمال نماید. نکته قابل ذکر در رابطه با کامیونت‌های این شرکت این است که در ساخت کامیونت جک به امنیت راننده و سرنشینان توجه و دقت فراوان شده است. به طوریکه برای ساخت کابین و درب‌های کامیونت از فولاد ضد ضربه که مقاومت بسیار بالایی دارد، استفاده شده است.

خاصیتی که فولادهای استفاده شده در ساخت کامیونت جک دارد این است که در برابر ضربه‌های فیزیکی و مکانیکی ضد ضربه است. بدین ترتیب کامیونت‌های جک در هنگام برخورد اجسام سنگین بسیار مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی نمی‌بینند.

نکته دیگری که باعث شده کامیونت جک در رده‌ی با کیفیت‌ترین ماشین آلات سنگین قرار گیرد؛ عواملی اعم از کیفیت بالا، قیمت و امنیت کامیونت‌های جک در مقایسه با سایر کامیونت‌های موجود در بازار است.

همانطور که می‌دانیم هر چقدر تجهیزات ایمنی کامیونت مورد نظر بیشتر باشد، راننده احساس امنیت بیشتری را تجربه می‌کند. یکی از نکاتی که باعث افزایش محبوبیت و امنیت بیش از اندازه کامیونت جک شده است، تجهیزات ایمنی است که در ساخت این نوع کامیونت ها به کار رفته است.

همچنین به منظور کاهش یا جلوگیری از تصادف، کامیونت جک به هشدار دهنده‌های مختلفی از جمله هشدار دهنده عقب و انحراف از مسیر مجهز می‌باشد که نقش بسیار مهمی در امنیت کامیونت‌های جک ایفا می‌کنند.

محصولات شرکت آرین دیزل

کامیونت جک 6 تن

کامیونت جک 6 تن یکی از انواع کامیونت‌هایی است که تولید و مونتاژ آن توسط شرکت آرین دیزل انجام گرفته است که با تناژ باری 6 تن و قدرت و کیفیت فوق العاده‌ای که دارد به یکی از بهترین کامیونت‌های موجود در بازار خودروسازی بدل شده است.

کامیونت 6 تن به واسطه‌ی قیمت و کیفیت مناسبی که از نظر کیفی دارد، از جمله خودروهای نیمه سنگینی به حساب می‌آید که گزینه بسیار مناسبی در حمل بارهای درون شهری محسوب می‌شود.

کامیونت جک 8.5 تن

کامیونت جک 8.5 تن یکی از قدیمی ترین کامیونت‌های جک است که با داشتن موتوری قدرتمند یکی از پرکاربردترین محصولات این کمپانی به شمار می‌رود. این نوع از کامیونت‌های جک بازدهی بسیار بالایی در مصرف سوخت دارند و به عنوان یکی از کم مصرف ترین خودروهای سنگین شناخته شده اند.

با توجه به اینکه اکثریت افراد به دنبال خودروهایی با مصرف بسیار کم هستند، کامیونت جک 8.5 تن، برای این افراد بهترین گزینه است. کامیونت 8.5 تن جک با برخورداری از موتور چهار سیلندر خطی 16 سوپاپ، توان 154 اسب بخار و گشتاوری 500 نیوتن متر باعث شده افراد زیادی ترجیح دهند برای جابه جایی کالاهای خود از کامیونت جک 8.5 تن بهره بگیرند.

کامیونت جک 9 تن

کامیونت جک 9 تن که با تناژ باری 9 تن یکی از برترین محصولات جک می‌باشد. این کامیون با قدرت منحصر به فردی که نسبت به سایر کامیونت‌ها دارد توانسته گام مهمی در صنعت خودروسازی بردارد. کامیونت 9 تن جک با داشتن موتور چهار سیلندر خطی 16 سوپاپ، توان 154 اسب بخار، گشتاوری500 نیوتن متر و مجهز بودن به توربوشارژر و اینترکولر به گونه‌ای طراحی شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و برای حمل بارهای سنگین کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد.

ون سانری sunray

یکی دیگر از محصولات شرکت آرین دیزل که در میان سایر محصولات این شرکت توانسته تحول شگرفی در صنعت حمل و نقل ایجاد نماید، ون سانری (sunray) است. ون sunray به سیستم‌های ترمز ABS+EBD+ESC تجهیز شده است که مجموع این ترمزها موجب می‌شود این خودرو در جاده‌های ناهموار و با شیب تند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

ون سانری با بهره گیری از موتور چهار سیلندر خطی 16 سوپاپ دارای توربوشارژر و اینترکولر، قدرت 147 اسب بخار و حداکثر گشتاوری 355 نیوتن متر توانسته به یکی از کارآمد ترین محصولات آرین دیزل تبدیل شود.

مینی بوس سانری sunray

مینی بوس سانری sunray از نظر قدرت موتور با ون سانری عملکرد یکسانی دارد و تنها تفاوتی که این خودرو با مدل ون دارد این است که مینی بوس sunray دو صندلی اضافه‌تر دارد و فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و این نکته مثبتی برای این خودرو تلقی می‌شود.

وجود سیستم‌های ترمزی مانند ESC، ABS و EBD باعث شده این خودرو بتواند در جاده‌های لغزنده و شرایط دشوار واکنش خوبی از خود نشان دهد.

کشنده شاکمن+ قیمت


کشنده شاکمن یکی از پرقدرت‌ترین کشنده های موجود در بازار خودروسازی است که با قدرت 520 اسب بخار و 2460 نیوتن متر گشتاوری به تازگی توسط یکی از معروف‌ترین شرکت های خودروسازی، شرکت آرین دیزل رونمایی شده است. کامیون کشنده شاکمن x5000 با واسطه ی قدرت بالایی که از نظر کیفی در مقایسه با سایر خودروهای سنگین دارد انتظار می‌رود این کشنده بتواند در مدت کوتاهی که از تولید آن گذشته است بتواند تحول فوق العاده ای در صنعت حمل و نقل ایجاد نماید.

در مورد قیمت کشنده شاکمن با توجه به این موضوع که این کشنده با آپشن‌ها و تجهیزات متفاوتی قابل تولید است نمی‌توان به صورت قطعی نظر داد و قیمت آن به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. اما به منظور فراهم نمودن شرایط آسانتر این کشنده به دو صورت نقدی و اقساطی قابلیت تولید دارد که این امر خرید را برای علاقمندان به کامیون شاکمن راحت‌تر می‌نماید.

سخن پایانی

با توجه به این موضوع که شرکت آرین دیزل یکی از معروف‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه تولید خودروهای سبک و سنگین فعالیت دارد؛ تمامی محصولاتی که توسط شرکت خودروسازی آرین دیزل تولید می‌شود، از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار هستند و نمی‌توان یکی از محصولات این شرکت را از نظر کیفی برتر دانست.

همچنین یکی از نکات مثبتی که در مورد محصولات آرین دیزل می‌توان اشاره کرد این است که محصولات فوق هم به صورت اقساطی و نقدی قابل فروش هستند.

آن دسته از افرادی که تمایل دارند از محصولات آرین دیزل برای انجام فعالیت‌های خود استفاده کنند می‌توانند از طریق شماره تماس‌های ذکر شده در سایت با کارشناسان آرین دیزل در تماس بوده و از آنها اطلاعات لازم در این خصوص را دریافت نمایید. 

شماره‌های تماس 

۰۲۱-۴۸۰۰۰۹۹۰

۰۲۱-۴۴۰۳۰۵۶۶

۰۲۱-۴۴۰۳۲۵۶۶





نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ