«چیریچ» گزینه اصلی هدایت تیم ملی واترپلو ایران

اقتصاد ایران: اگرچه قرارداد سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو به پایان رسیده اما وی همچنان گزینه اصلی برای این تیم و قرار گرفتن در راس آن است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  همزمان با پایان مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا، قرارداد همکاری «الکساندر چیریچ» سرمربی صربستانی تیم ملی ایران هم به پایان رسید.

بدین ترتیب مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برای ادامه فعالیت تیم ملی واترپلو و حضور در رویدادهای آتی به ویژه بازی های آسیایی باید قبل از هر اقدامی به فکر راس کادر فنی و انتخاب گزینه برای آن باشند.

البته که یکی از گزینه های اصلی و شاید هم اصلی ترین گزینه در این زمینه همچنان «الکساندر چیریچ» است. مربی که از سال ۲۰۱۶ همکاری با واترپلو ایران را آغاز کرد و در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی هم با این تیم به عنوان سوم دست یافت.

البته تا به دلیل همکاری با یونان و تا سه چهارماه آینده امکان تمدید قرارداد با چیریچ وجود ندارد اما در هر صورت قرار است این موضوع در کمیته فنی فدراسیون بررسی شود تا در صورت توافق نهایی شرایط برای بازگشت وی به واترپلو ایران مهیا شود.

تیم ملی واترپلو ایران با هدایت الکساندر چیریچ در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا به عنوان چهارم دست یافت و از کسب سهمیه جهانی بازماند. تیم ایران در مرحله مقدماتی این رقابت ها برابر هند، کره‌جنوبی، قزاقستان، تایلند و هنگ کنگ پیروز شد اما در مرحله نیمه نهایی با تنها یک اختلاف امتیاز مقابل چین باخت و از صعود به فینال بازماند. در مرحله رده بندی هم تیم ایران برابر قزاقستان که یک بار موفق به شکست آن شده بود، نتیجه را واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ