استاندار همدان:

۶۸ پروژه محرومیت زدایی به بهره برداری می رسد

اقتصاد ایران: همدان- استاندار همدان گفت: به مدد جهادگران بسیجی ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علیرضا قاسمی فرزاد شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی استان همدان، گفت: مسئولان و فرماندهانی که بی‌وقفه در مسیر جهاد و جهادگری تلاش می‌کنند، قابل تقدیر و تشکر هستند.

وی با تصریح بر اینکه اقدامات قرارگاه سازندگی و بسیج سازندگی در کنار هزاران مجاهدت بزرگی که مشغول آن هستند، قابل تقدیر و تشکر است، اضافه کرد: بعداز فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج، تا کنون، بسیج همواره در هر عرصه و صحنه‌ای حضور پیدا کرده، معجزاتی آفریده است و اگر ۸ سال دفاع مقدس با پیروزی رزمندگان ما به سرانجام رسید، بدون شد تلاش بسیجیان در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در صحنه و عرصه نبرد بود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در روزهای آینده، بالغ ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان، به مدد و یاری جهادگران بسیج افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه عبارت «بسیج پاره تن مردم است»، هیچ‌گاه درذهن و خاطر مردم پاک نخواهد شد، زیرا حقیقتاً بسیجیان بخشی از وجود ما هستند، یادآور شد: اگر امروز استکبار جهانی حقد و کینه خود را نشان می‌دهد و به بسیجیان ما حمله می‌کند، به این دلیل است که این بسیجیان هستند که این نظام و انقلاب را حفظ کرده‌اند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: دشمن بر این باور است که می‌تواند با پول و اسلحه، انقلاب اسلامی را دچار شکست کند، اما غافل از اینکه این انقلاب ماندگار است.

استاندار همدان با بیان اینکه با حضور بسیجیان، حرکات دشمنان در روزهای اخیر در داخل کشور، خنثی و پاک‌سازی خواهد شد، افزود: منافقین، از هر اقدامی برای ریختن خون مردم دریغ نخواهد کرد؛ از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی، این خائنین به ملت ایران دستشان به خون مردم آلوده بود و همیشه اقدامات تخریبی علیه مردم و کشور انجام داده‌اند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ