وعده عبدالملکی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در چابهار

اقتصاد ایران: مشاور رئیس جمهور با وعده رفع موانع سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد چابهار، گفت: برای مشکلات مردم به ویژه حوزه تولید خسته نمی شوم و شبانه روز در پی حل موارد مطرح شده از سوی تولیدکنندگان هستم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حجت‌الله عبدالملکی در جمع فعالان اقتصادی، جامعه بازاریان و سرمایه‌گذاران منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: مناطق آزاد باید از هر لحاظ تقویت و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در آن و مشوق‌ها بیشتر تا رشد و شکوفایی و رسیدن به جایگاه واقعی و عملی شدن رسالتی که بر هر منطقه آزاد تعریف شده را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال در مناطق آزاد عملی خواهد شد، ادامه داد: باید مسائل و مشکلات حوزه گمرکی، ارزی، مالیاتی و اداری در تمامی مناطق آزاد بررسی و براساس اولویت پیگیری و مرتفع شوند تا سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند.

وی با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور بر توسعه سواحل مکران و بندر چابهار، افزود: منطقه آزاد چابهار به لحاظ راهبردی مهم است و در صورت توجه می‌تواند ایران را از منافع زیادی بهره مند کند.

دبیر شواری عالی مناطق آزاد با بیان این‌که رئیس‌جمهور دغدغه زیادی برای توسعه کمی و کیفی و رفع مشکلات  مناطق آزاد دارد، گفت: تمامی مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی چابهار را براساس اولویت و زمانبندی پیگیری و برطرف می‌کنیم. شخصا اعلام آمادگی می کنم همه موارد را اعلام تا مرتفع و کمترین مشکلات و موانع سر راه تولید داشته باشیم.

عبدالملکی اضافه کرد: برای مشکلات مردم به ویژه حوزه تولید خسته نمی‌شوم و شبانه روز در پی حل موارد مطرح شده از سوی تولیدکنندگان هستم.

به گزارش اقتصادایران ، شماری از فعالان اقتصادی، جامعه بازاریان و سرمایه‌گذاران منطقه آزاد چابهار نیز لحاظ شدن مالیات بدون اطلاع سرمایه‌گذار، اخد ارزش افزوده 9 درصد، قوانین دست و پاگیر و مزاحم صادر شده برخی وزارتخانه‌ها، نبود زیرساخت برق، آب، تلفن، اینترنت و جاده ترانزتی برای حمل‌ونقل، فرودگاه، نبود ناوگان حمل‌ونقل برای حوزه گردشگری و برای سرمایه‌گذاری و فعالیت بهتر اقتصادی را از جمله مشکلات پیش رو عنوان و خواستار پیگیری و رفع مشکلات شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ