عرضه ۳۰۰ دستگاه از محصولات کرمان موتور در بورس کالا

اقتصاد ایران: شرایط عرضه ۳۰۰ دستگاه کی ام سی T۸ ، جک S۵ و جک J۴ متعلق به شرکت کرمان موتور برای شنبه هفته آینده در بورس کالا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، طبق اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، ۱۰۰ دستگاه خودرو کی ام سی T۸ و ۱۰۰ دستگاه خودرو جک S۵ و ۱۰۰ دستگاه خودرو جک J۴  متعلق به شرکت کرمان موتور، ۲۸ آبان ماه در این بورس عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، مبلغ پیش پرداخت ثبت سفارش خرید ۲۵ درصد قیمت پایه در نظر گرفته شده است. هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود. خریداران جهت تحویل خودرو باید همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله شده در بورس کالا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و ضمن انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز کرمان موتور، نسبت به واریز وجه هزینه ها اقدام کنند.

هر دستگاه خودرو کی ام اس T۸ که ۵۰ دستگاه سفید و ۵ دستگاه مشکی خواهد بود به قیمت پایه ۸۶۰ میلیون تومان، خودرو جک S۵  به قیمت پایه ۸۸۳ میلیون تومان وخودرو جک J۴ به قیمت پایه ۴۷۲ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

هزینه های جانبی که به خودرو کی ام سی T۸ اضافه می شود ۱۲ درصد قیمت معامله شده شامل ۹ درصد مالیات و عوارض ارزش افزوده و ۳ درصد مالیات و عوارض شماره گذاری که بر اساس قیمت معامله محاسبه و اعلام می شود. هزینه هایی جمعا به مبلغ ۴ میلیون تومان به مبلغ کل افزوده می شود.

هزینه های جانبی که به  جک خودروS۵ اضافه می شود ۱۱ درصد قیمت معامله شده شامل ۹ درصد مالیات و عوارض ارزش افزوده و ۲ درصد مالیات و عوارض شماره گذاری است که بر اساس قیمت معامله محاسبه و اعلام می شود. هزینه هایی جمعا به مبلغ ۴.۱ میلیون تومان به مبلغ کل افزوده می شود.

همچنین هزینه های جانبی که به خودرو جک J۴ اضافه می شود ۹.۵ درصد قیمت معامله شده شامل ۹ درصد مالیات و عوارض ارزش افزوده و ۰.۵ درصد مالیات و عوارض شماره گذاری که بر اساس قیمت معامله محاسبه و اعلام می شود. هزینه هایی جمعا به مبلغ ۴.۱ میلیون تومان به مبلغ کل افزوده می شود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ