بازدید هیات‌های خارجی از؛

دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت

اقتصاد ایران: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از حضور کشورهای متقاضی بازدید از «دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت» میزبانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ایران‌ساخت» در ۱۴ بخش موضوعی به منظور عرضه محصولات و خدمات فناورانه ایران‌ساخت برگزار می‌شود.

«نفت و پتروشیمی»، «برق»، «الکترونیک و نرم‌افزار»، «عمران و ساختمان»، «مکانیک»، «شیمی و متالوژی»، «کشاورزی و محیط‌زیست»، «فیزیک پایه»، «تجهیزات عمومی آزمایشگاهی»، «مواد آزمایشگاهی»، «مهندسی پزشکی و زیست مواد»، «تجهیزات آزمون صنعتی»، «خدمات کالیبراسیون» و «تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی مدارس» محورهای برگزاری این رویداد است.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به رسم هر ساله برگزاری این نمایشگاه، از حضور تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران ۱۵ کشور همسایه، چین، هند و اوراسیا میزبانی خواهد کرد و هزینه‌های جانبی اقامت چند روزه آنها در ایران را پوشش می‌دهد.

این هیات‌های تجاری ضمن بازدید از نمایشگاه و دستاوردهای دانش‌بنیان و ایران ساخت؛ نشست‌های رودررو با تولیدکنندگان و فناوران ایرانی فعال در حوزه ساخت تجهیزات و مواد آزمایشگاهی نیز برگزار می‌کنند تا تعاملات و تبادلات فناورانه و تجاری میان ایران و این کشورها افزایش یابد.

دوره نهم این نمایشگاه که آذر سال ۱۴۰۰ برگزار شد، ۴۴۰ شرکت حدود ۱۰ هزار محصول را عرضه کردند که تاکنون منجر به فروش ۱۶۰ میلیارد تومانی محصولات در نمایشگاه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ