جناب آقای پرویز کرمی

با سلام و احترام

اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق در حوزه کسب علم و حمایت از توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری کشور هیچگاه از یاد نخواهد رفت. اکنون که در پرتو الطاف خداوند سبحان یکی از مقاطع ارزشمند خدمت خویش را در سمت مشاور و رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی و دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به پایان رسانده ایده پر خود وظیفه میدانم از زحمات و تلاش های مانده و مؤثر جنابعالی که موجب سنگ بنای بسیاری از تحولات و زمینه ساز پیشرفت کشورمان شده است، تقدیر و تشکر نمایم.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون برایتان آرزومندم

روح الله دهقانی فیروزآبادی

معاون علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس 

IMG-20221112-WA0001

 

همچنین سورنا ستاری ، معاون سابق علمی و فناوری رئیس جمهور ، طی نامه ای، از تلاش چندین ساله پرویز کرمی، تقدیر کرده بود. متن این نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای پرویز کرمی

ایستادن بر ستیغ سربلندی و رسیدن به سرای خرسندی، رهرو پایدار می خواهد و سالک استوار. دست یافتن به زیست بوم سترگ فناوری و نوآوری که کلید کامیابی کشور است، مردانی را می خواسته است که بی چشمداشت، از مایه ی جوانی شان برداشت کنند و سرزمین عزیزمان را بر سریر شایستگی بنشانند.

برادر گرانقدرم؛ یکی از آن مردان، شمایید. تلاش بی وقفه ی شما در بیش از سی و پنج سال حضور اداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت خستگی ناپذیرتان در بالغ بر یک دهه برای به بار نشاندن فرهنگ فخرآور ایران ساخت، جای تقدیر بسیار دارد. میشود نور امید حقیقی را در چشمان پیر و جوان و در قلب مردان و زنان، احساس کرد. خودباوری و خودکفایی، پرستویی است که به خانه بازگشته و بهار پیشرفت را نوید داده است.

امید رهایی از نفرین نفت و منابع و تحقق ایران آباد در دلها زنده شده است. اکنون که از پس همه ی این سالهای سخت، به کسوت بازنشستگی نائل شده اید، فریضه ی خود می دانم همراهی دلگرم کننده تان را در این مسیر مقدس گرامی دارم و از شما برای خدمت صادقانه و نافذانه تان قدردانی کنم.

این کسوت، گرچه نشانه ای از پایان یک راه است اما مسیری تازه را پیش روی شما قرار میدهد و توقع ما را افزون تر می سازد. فرهنگسازی برای ترویج اقتصاد دانش بنیان و خلاق، با تجربه ی گرانمایه ی بزرگانی چون شما، معنا یافته است و تا رسیدن به مقصد مطلوب، مشاورت و مرافقت تان را می طلبد.

سربلندی و تندرستی تان مستدام باد و همراهیتان پردوام.

سورنا ستاری

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان

IMG-20221112-WA0000