افزایش ۳۰درصدی افزایش جوجه‌ریزی در هرمزگان

اقتصاد ایران: مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از افزایش ۳۰ درصدی جوجه‌ریزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علیرضا زرگرنیا در تشریح آخرین وضعیت تولید مرغ در استان هرمزگان اظهارداشت: در هفت ماهه سال ۱۴۰۱ با تلاش‌هایی که انجام شد شاهد روند رو به جلوی تولید مرغ در استان بودیم و مشکل خاصی وجود نداشت.

وی افزود: در این بازه زمانی بالغ بر ۱۱ میلیون ۳۱۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان هرمزگان انجام شده که منجر به تولید ۲۰ هزار تن گوشت مرغ شده و نیاز بازار تأمین شده است.

زرگرنیا با بیان اینکه در مهرماه سال جاری ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده است گفت: نسبت به مشابه سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش جوجه‌ریزی را ثبت‌کرده‌ایم.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی تصریح‌کرد: در ۲۰ روز گذشته یک میلیون و ۱۸۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به جوجه‌ریزی های انجام شده این میزان به حدود ۲ میلیون قطعه جوجه افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات واحدهای مرغداری مشکل نقدینگی است، تاکید کرد: پیگیری‌ها برای تحقق و تأمین تسهیلات سرمایه در گردش جهت کمک به واحدهای مرغداری که مشکل نقدینگی دارند در حال انجام است تا مشکلی در این حوزه مرغداران تهدید نکند و تولید در جامعه همواره پایدار بماند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده و تمهیداتی که در سطح دولت و وزارت جهاد کشاورزی اندیشیده شده مشکلی در تأمین نهاده‌ها وجود ندارد و مرغداران می‌توانند با ثبت نام در سامانه بازارگاه نهاده‌های موردنیاز خود را ثبت و تأمین کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ