علیرضا بیرانوند:

می‌خواهیم در جام جهانی تاریخ سازی کنیم+فیلم

اقتصاد ایران: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: وقتی به وسط زمین آمدیم آنها را نگاه کردیم فکر کردم چهار یا پنج گل به آنها میزنیم، اما آنها واقعا سورپرایزمان کردند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،علیرضا بیرانوند پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل نیکاراگوئه، اظهار داشت: وقتی به وسط زمین آمدیم آنها را نگاه کردیم فکر کردم چهار یا پنج گل به آنها می زنیم اما آنها واقعا سورپرایزمان کردند. این بازی امروز به ما خیلی کمک کرد. در آینده خواهید دید که این بازی به ما کمک کرده است.

وی در ادامه افزود: هر چند که بیشتر بازیکنان ما نبودند. ما یک ماهی بود که بدون بازی بودیم و کلا 10 نفر از بازیکنان بزرگسال را نداشتیم و بیشتر بازیکنان ما  بازیکنان زیر 21 سال و زیر 21 سال بودند. تبریک می گویم به بچه های زیر 21 سال که امروز اولین بازی ملی را انجام دادند و خیلی بازیکنان خوبی بودند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال در ادامه اظهار داشت: انشاءالله بتوانیم 25 آبان ماه در بازی مقابل تیم تونس با تکمیل شدن بازیکنان و آمدن لژیونرها یک بازی خوبی داشته باشیم. امیدواریم که یک اتفاق خوبی در جام جهانی قطر رخ بدهد تا سال های سال برای مردم ما ماندگار باشد.

وی در پاسخ به این سوال که پیراهن تیم ملی رونمایی شد و در مورد کیفیت و طراحی آن آیا نظری ندارید؟ گفت:  به هر حال طراحی و کیفیت پیراهن مجید خوب بوده و به تیم ملی تحویل داده است. خود کی روش هم راضی است. امیدواریم همه چیز دست به دست هم دهد تا ما موفق  شویم.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا در آستانه جام جهانی از حمایت تیم ملی راضی هستید یا خیر، گفت: خدا را شکر ما تمام تمرکزمان را گذاشته ایم که بتوانیم به قطر برویم و از فوتبال لذت ببریم. در این جام جهانی می رویم که لذت ببریم. تمام فکر و تمرکزمان را گذاشته ایم که انشاءالله این تاریخی که در جام جهانی است را بسازیم و سال های سال در دل مردم ماندگار شود.

 

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ