بانک یوبی‌‌اس:

ما داستان اقتصاد چین خوش بین هستیم

اقتصاد ایران: رئیس بانک UBS، بزرگ‌ترین بانک سوئیس و یکی از بزرگ‌ترین بانک های جهان با اشاره به عدم اطمینان به رسانه‌های آمریکایی گفت، بانکداران بین‌المللی با وجود، گزارش‌های نگران کننده رسانه های غربی، نسبت به اقتصاد چین خوش بین هستند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از راشاتودی، بانک UBS، بزرگ ترین بانک سوئیس و یکی از بزرگ ترین بانک های جهان اعلام کرد، سرمایه‌گذاران مشتاق بازگشایی بازار چین پس از پایان یافتن محدودیت های کرونایی در این کشور هستند.

به نوشته روزنامه فایننشال تایمز، کلم کِلِهِر، رئیس بانک UBS گفت، بانکداران بین المللی با وجود، گزارش های نگران کننده رسانه های غربی، نسبت به اقتصاد چین خوش بین هستند.

کِلِهِر که در اجلاس سرمایه گذاری رهبران مالی جهان در هنگ کنگ سخنرانی می کرد، گفت: « ما مطبوعات آمریکایی را نمی خوانیم، ما در واقع داستان (چین) را باور می کنیم... ما باید کمی منتظر بمانیم تا محدودیت های کرونایی در چین تمام شود تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.»

در اجلاس سرمایه گذاری رهبران مالی جهان در هنگ کنگ که پس از بیش از دو سال و نیم پس از شیوع کرونا برگزار شد، بیش از 200 بانکدار و سرمایه گذار از 20 کشور گرد هم جمع شده اند.

بر اساس گزارش ها، هنگ کنگ اکنون به دنبال ارتقای جایگاه خود به عنوان یک مرکز مالی بین المللی است.

بر اساس گزارش فایننشال تایمز، منظور کِلِهِر در مورد رسانه ها، اشاره به اظهارات فانگ شینگهای، نایب رئیس کمیسیون تنظیم مقررات اوراق بهادار چین و « یک شوخی و سر تکان دادن » وی بوده است.

فانگ به همراه سایر مقامات چینی از مصاحبه ‌های ویدیویی از پیش ضبط ‌شده برای اطمینان بخشیدن به سرمایه‌ گذاران بین ‌المللی از قدرت اقتصادی این کشور استفاده کردند.

فانگ به حضار توضیح داد: « من به سرمایه گذاران بین المللی توصیه می کنم بدانند که واقعا در چین چه می گذرد و قصد واقعی دولت ما چیست. زیاد رسانه های بین المللی نخوانید.»

اظهارات فانگ که پس از رکورد فروش سهام چین در هفته گذشته به دنبال تثبیت قدرت شی جین پینگ، رئیس جمهور این کشور بیان شد، خنده و تشویق حضار را به دنبال داشت.

وی افزود: «با چین و هنگ کنگ شرط بندی نکنید.»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ