بهترین هتل های تبریز از نگاه مسافران

اقتصاد ایران: تبریز یکی از زیباترین شهر‌های ایران با جاذبه‌ های گردشگری و توریستی فراوان است. به همین دلیل رزرو هتل تبریز برای مسافرانی که هر سال به این شهر سفر می‌کنند، اهمیت بالایی دارد. با فلای تودی می توانید ارزان تر از همیشه هتل خود را رزرو کنید.

تبریز یکی از زیباترین شهر‌های ایران با جاذبه‌ های گردشگری و توریستی فراوان است. به همین دلیل رزرو هتل تبریز برای جمعیت زیادی از مسافران که هر سال به این شهر سفر می‌کنند، اهمیت بالایی داشته و یک دغدغه مهم است. این که چه هتلی بگیریم و یا کدام هتل بهتر است، تا حدی به تبلیغات هتل‌ ها بستگی دارد، اما بخش مهم داستان مربوط به نظر مسافرانی است که قبلا در هتل ‌های گوناگون اقامت داشته‌اند.

بهترین هتل تبریز از نظر مسافران


توجه کردن به نظر مسافران در خصوص هتل‌ هایی که اقامت کرده‌اند، اهمیت بالایی دارد. مسافران زیادی بعد از اقامت در یک هتل، نظر و تجربه خود در خصوص هتل را به صورت کامل در بخش نظرات سایت یا وب سایتی که از آن هتل را رزرو کرده‌اند، یادداشت می‌کنند.
ممکن است گاهی این نظرات تا حدودی اغراق‌آمیز باشد، اما همیشه اینطور نیست و اغلب می‌توان با مشاهده نظرات به یک دید خوبی از هتل مربوطه رسید. اگر قصد رزرو هتل تبریز را دارید، در ادامه چند مورد از هتل هایی که از نظر مسافران کیفیت بالاتری داشته‌اند را بشناسید.

 بهترین هتل های تبریز:


۱- هتل کایا لاله پارک تبریز

یکی از بهترین هتل‌ های تبریز که در نظرات مسافران همیشه رتبه خوبی دریافت می‌کند، هتل کایا لاله پارک است. هتلی پنج ستاره با امکانات عالی که البته با قیمت‌های بسیار مناسبی نیز ارائه می‌شود. اکثر کسانی که در این هتل اقامت کرده‌اند، به برخورد حرفه‌ای و محترمانه کارکنان هتل، امکانات لوکس و مدرن آن اشاره کرده‌اند.
این هتل در کنار خدمات و امکانات با کیفیتی که ارائه می‌دهد، فضای زیبایی داشته و بخش ورودی هتل با یک استخر و آب نمای زیبا مزین شده است. هتل لاله پارک همچنین دسترسی مناسبی به فرودگاه و جاذبه‌های گردشگری تبریز دارد.

هتل کایا لاله پارک تبریز
۲- هتل پارس ائل گلی


برای رزرو هتل تبریز یکی دیگر از بهترین هتل‌ های پیشنهادی مسافران، هتل پارس ائل گلی تبریز است. هتل پارس یکی از هتل ‌های پنج ستاره و ۱۷ طبقه با امکانات و خدمات لوکس و مدرن است که از استخر و سونا تا تجهیزات داخل اتاق‌ها، همه چیز را برای اقامت راحت مهمانان فراهم کرده است.
هتل در موقعیت خوبی از تبریز قرار گرفته و نمای خوبی به سمت دریاچه ایل گلی دارد. با اقامت در این هتل، می‌توانید از خدمات خوب هتل بهره‌مند شده و یک اقامت به یاد ماندنی در این شهر زیبا را تجربه کنید.


۳- هتل گسترش از بهترین هتل های تبریز


هتل گسترش یکی از بلندترین ساختمان ‌های تبریز است که در حدود ۵۰ سال پیش توسط مهندسان خارجی طراحی و ساخته شده است. هتلی ۴ ستاره که نمای بسیار زیبایی از شهر تبریز پیش روی شما به نمایش می‌گذارد. هتل گسترش در مجموع با ۱۴۰ اتاق آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران است.


۴- هتل آزادی تبریز

هر هتلی سعی می‌کند تا در کنار خدمات و امکانات اولیه هتل، با ارائه خدمات ویژه خود را از دیگر هتل‌ها متمایز کند. هتل آزادی تبریز نیز از این امر مستثنا نبوده و با ارائه بلیط رایگان سینما، خود را در میان دیگر هتل‌ ها متمایز کرده است.
مهمانان و مسافرانی که اقامت در این هتل را انتخاب کنند، می‌توانند تمامی فیلم‌های روز ایرانی را در سینمای هتل تماشا کنند. هتل آزادی سه ستاره است اما به دلیل امکانات خوبی که ارائه می‌دهد، محبوبیت بالایی در میان مسافران دارد. ‌ایستگاه اتوبوس BRT در نزدیکی هتل قرار داشته و در صورت نیاز می‌توانید از اتوبوس برای رفتن به جاذبه‌های گردشگری تبریز استفاده کنید.

هتل آزادی تبریز

۵- هتل سهند تبریز


همیشه ملاک خوب بودن، امکانات و تجهیزات نیست. گاهی قیمت، پارامتر مهمتری محسوب می‌شود به خصوص اگر بخواهید برای چند روز در یک هتل اقامت داشته باشید، برای شما مهم است که هتل قیمت مناسبی داشته باشد.
هتل سهند از ارزان ‌ترین هتل‌های تبریز محسوب می‌شود. در عین حال، امکانات بسیار مناسبی ارائه داده و موقعیت جغرافایی آن بسیار مناسب است. هتل سهند تبریز در فاصله ۵ دقیقه‌ای با مرکز شهر واقع شده و دسترسی خوبی به جاذبه‌های دیدنی تبریز دارد. به همین دلیل نیز توانسته تا نظر مثبت مسافران را به خود جلب کند.


سفر به تبریز، نگین آذربایجان


تبریز روزگاری پایتخت ایران بوده و از همین رو، آثار معماری زیادی از دوره شکوه خود به جا گذاشته است. آثاری که هم اکنون به عنوان جاذبه‌ های گردشگری تبریز شناخته می‌شوند. برای سفر به این شهر و دیدن تمام جاذبه‌های تاریخی و طبیعی آن، به چیزی در حدود ۴-۵ روز زمان نیاز دارید. از همین رو خوب است تا نسبت به رزرو هتل تبریز از قبل اقدام کرده باشید تا مشکلی از نظر اقامت در این شهر نداشته باشید.
خوشبختانه این شهر هتل های زیادی دارد و با هر سلیقه و یا بودجه‌ای می‌توانید هتل و همچنین بلیط تهران تبریز را در سایت فلای تودی پیدا کنید. در این مطلب به معرفی چند مورد از بهترین هتل های تبریز از نظر مسافران پرداختیم. شما کدام هتل را پیشنهاد می‌کنید؟

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ