استاندار البرز:

رشد اقتصادی ۸ درصد در البرز محقق شود

اقتصاد ایران: کرج- استاندار البرز با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان، سمینارهای تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری برگزار کنند، گفت: باید رشد اقتصادی ۸ درصد در البرز محقق شود.

مجتبی عبداللهی صبح یکشنبه در کارگروه اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: باید در راستای جذب اعتبارات تبصره ۱۶ استان با توجه به زمان تعیین شده، اقدام ویژه ای صورت گیرد.

این مسئول اضافه کرد: این نوع تسهیلات فرصت بسیار مناسبی برای اشتغال‌زایی و رشد تولید در بنگاه‌های اقتصادی محسوب می‌شود و باید بخش خصوصی از این شرایط بهره‌برداری مناسبی داشته باشد.

وی ادامه داد: این اعتبارات در جهت توسعه اقتصادی استان، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ دستگاه‌های مرتبط باید روند تشکیل پرونده‌ها و جذب اعتبار این بخش را تسریع کنند.

عبداللهی گفت: مهلت تعیین شده برای این امر تا دی ماه سال جاری است که بر این اساس دستگاه‌ها موظف به ارائه گزارش عملکرد مستمر از مراتب معرفی و جذب اعتبار هستند.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های استان باید با برگزاری سمیناری تخصصی طی ۲ ماه آینده، نسبت به معرفی حوزه‌های سرمایه گذاری خود اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: در نهایت نیز سمیناری تخصصی و استانی تشکیل خواهد شد و سرمایه گذاران برای فعالیت‌های اقتصادی، آغاز به کار می‌کنند.

وی افزود: با توجه به این امر، نیازهای استان برای سرمایه گذاری، احصا می‌شود و سرمایه‌گذاران به بخش‌های مختلف ورود خواهند داشت.

عبداللهی گفت: بنا بر اهداف و رویکردهای دولت سیزدهم باید تا پایان سال به رشد اقتصادی ۸ درصد برسیم.

وی افزود: شناخت بسترهای توسعه اقتصادی و گام نهادن در مسیر شکوفایی ظرفیت‌ها، از جمله برنامه‌های مهم استان است که درصدد هستیم زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم و با استفاده از توان بخش خصوصی به رشد اقتصادی مورد نظر برسیم.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ