رابطه عکاسی صنعتی مدرن و چاپ کاتالوگ حرفه ای

اقتصاد ایران: امروزه، کاتالوگ ها یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات کسب و کارها هستند و همین امر، اهمیت رابطه عکاسی صنعتی و چاپ کاتالوگ حرفه ای را به خوبی نمایان می کند. در واقع، افزودن عکس های محصول به بروشور، می تواند یک فرآیند مهم باشد. تصاویر تهیه شده از محصولات، در ظاهر زیبا هستند، اما گاهی اوقات، این زیبایی در عکس ها نشان داده نمی شود. هنگام طراحی کاتالوگ ، لازم است که از بهترین عکس های صنعتی و مدرن استفاده کنید تا بتوانید وضوح کاملی از آن را در چاپ بدست آورید.

اخبار شرکتها- امروزه، کاتالوگ ها یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات کسب و کارها هستند و همین امر، اهمیت رابطه عکاسی صنعتی و چاپ کاتالوگ حرفه ای را به خوبی نمایان می کند. در واقع، افزودن عکس های محصول به بروشور، می تواند یک فرآیند مهم باشد. تصاویر تهیه شده از محصولات، در ظاهر زیبا هستند، اما گاهی اوقات، این زیبایی در عکس ها نشان داده نمی شود. هنگام طراحی کاتالوگ ، لازم است که از بهترین عکس های صنعتی و مدرن استفاده کنید تا بتوانید وضوح کاملی از آن را در چاپ بدست آورید.

تکنیک های مهم در عکاسی صنعتی

برای آنکه عکاسی صنعتی حرفه ای داشته باشید، لازم است از تکنیک های خاصی بهره ببرید. این موارد شامل:

نورپردازی در عکاسی مدرن

نورپردازی می تواند محصول شما را با جلوه ای نامناسب به نمایش بگذارد یا آن را به یک کالای زیبا تبدیل کند که مشتریان بخواهند آن را سفارش دهند. نورپردازی مناسب، محصولات شما را در کانون توجه قرار می دهد و به مشتری این امکان را می دهد که ایده روشنی از ظاهر محصول داشته باشد.

همانطور که گفته شد، برای بهترین نتیجه از نور طبیعی در عکس های خود استفاده کنید. مطمئن شوید که زاویه نور، در عکاسی صنعتی سایه‌ های عجیبی ایجاد نمی‌کند. این مساله می تواند هنگام چاپ کاتالوگ ، تاثیر منفی بیشتری داشته باشد.

ایجاد پس زمینه مناسب در عکاسی صنعتی

برای همه عکس های خود در عکاسی صنعتی از پس زمینه یکدست استفاده کنید. برای مثال، از پس ‌زمینه مشکی برای یک محصول و خاکستری روشن برای محصول دیگر استفاده نکنید. یکنواخت نگه داشتن پس زمینه در طراحی کاتالوگ ، باعث می شود همه محصولات شما بهتر به نظر برسند. توجه داشته باشید که تمرکز را روی محصولات خود نگه دارید، نه پس‌زمینه.

داشتن سبک ثابت عکس در چاپ کاتالوگ

اگر می ‌خواهید با عکاسی صنعتی ، تصاویر محصولتان در چاپ کاتالوگ به ‌عنوان یک مجموعه کنار هم قرار گیرند؛ سعی کنید مطمئن شوید که اندازه هر محصول در عکس یکسان است و هر عکس به همان سبک گرفته شده است. می توانید یک مکان روشن را در دفتر یا انبار خود به عنوان یک استودیوی عکاسی تعیین کنید که ثبات عکس ها را در سراسر خط محصول بهبود ببخشد. اگر مشتریان شما هر محصول را در چاپ کاتالوگ ، به عنوان بخشی از یک مجموعه ببینند، به برندسازی و پیام رسانی شرکت نیز کمک می کند.

چاپ کاتالوگ

در نظر گرفتن تمام زوایا

آیا در حین انجام خرید آنلاین خود، تا به حال آرزو کرده اید که می توانستید تصویر محصول را ورق بزنید تا ببینید طرف دیگر چگونه است؟ از دیدگاه مشتری، به این فکر کنید که آنها بیشتر به چه زوایایی از محصول علاقه دارند. در بسیاری از موارد، این عکس ‌ها هستند که باعث فروش می ‌شوند. بنابراین با استفاده از یک عکاسی صنعتی حرفه ای، می توانید از زوایای مختلف محصول یا خدمات، عکس هایی مناسب برای چاپ کاتالوگ خود بهره ببرید.

هنگامی که تصاویر را برای طراحی بروشور آماده کردید، دوباره آنها را بررسی کنید. این باعث می شود تا هر چیزی را که بار اول ندیده اید، مشاهده کرده و ایرادات آن را رفع کنید. بازبینی مجدد تصاویر، به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که آنها تار یا خارج از مرکز نیستند، بلکه دقیقاً همانطور که می خواهید مشتریان شما آنها را ببینند، تهیه شده اند.

سبک طراحی کاتالوگ

صرف نظر از سبک طراحی کاتالوگ ، مهم ترین نکته در عکاسی صنعتی این است که محصول را به خوبی معرفی کنید. بهترین و رایج ‌ترین عکس ‌های محصول، به صورت پررنگ و وضوح خیره‌کننده، بدون پس ‌زمینه و یا همراه با سایه ‌ای ملایم نشان داده می شوند.

به همان دلیل که عکس‌ های محصول با پس ‌زمینه ملایم خوب به نظر می رسند، اما استفاده از عکس ‌های گروهی محصولات، مطلوب نیستند. مطالعات نشان می دهد که محصولات در عکس های گروهی، معمولاً فروش کمتری نسبت به محصولاتی دارند که به صورت جداگانه عکاسی شده اند. البته باید گفت که مواردی مانند کتاب و لوازم التحریر از این قاعده مستثنی هستند.

طراحی کاتالوگ

پردازش تصاویر در عکاسی صنعتی

مطمئن شوید که نه تنها عکس، بلکه پردازش تصویر را نیز دریافت می کنید. در عکاسی صنعتی ، برای تهیه عکس محصول جهت استفاده در طراحی کاتالوگ، تصویر نیاز به پردازش فایل دیجیتال برای نوردهی، رنگ، مسیر برش و ذخیره در قالب آماده برای چاپ دارد. عکاسان مدرن و حرفه ای، هم عکاسی و هم پردازش تصویر را ارائه می کنند. در چاپ کاتالوگ، پردازش تصاویر را با فتوشاپ کامل می کنند تا هر تصویر آماده چاپ باشد.

طراحی فضای عکس برداری

اگر بودجه اجازه می دهد، قبل از عکاسی صنعتی ، فضاهای خود را طراحی کنید. اگر بروشور شما، به عکس ‌های خاصی از محصول نیاز دارد، ابتدا ایده های خود را روی کاغذ طراحی کنید و آن طرح‌ ها را قبل از عکاسی، به عکاس تحویل بدهید تا مطابق با نظر شما، برای طراحی فضای عکس برداری اقدام کند. توجه داشته باشید که عکس های محصول گروهی، عمر کوتاهی دارند.

عکاسان حرفه ای برای تصاویر قابل چاپ در کاتالوگ ، معمولاً علاوه بر عکس‌ های خاص، محصولات را در قالب استاندارد، به صورت تک شات عکس برداری می کنند. به این ترتیب هنگامی که طرح اولیه تغییر می کند، نیازی به عکسبرداری مجدد نیست. هنر عکاسی صنعتی ، از نظر سبک و کیفیت در هر یک از هنرمندان متفاوت است. ضعف در عکاسی، معمولاً تأثیر منفی بر طراحی کاتالوگ و تصویر برند شما خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ