اهدای ۱ میلیون بسته نوشت‌افزار ایرانی به دانش‌آموزان

اقتصاد ایران: دبیر پویش «همه حاضر» از برگزاری نمایشگاهی در جهت اهدای یک میلیون بسته نوشت‌افزار ایرانی به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، سعید حسینی، دبیر پویش «همه حاضر»، با بیان اینکه نمایشگاهی با عنوان «همه حاضر» برای عرضه نوشت‌افزار ایرانی در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی(ره) برپا شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه از روز چهارشنبه، ششم مهرماه آغاز به کار کرده و با توجه به استقبال مردم، تا جمعه پانزدهم مهرماه، از ساعت 14 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه علاوه بر نوشت‌افزار، اسباب‌بازی و کتاب کودکان هم با تخفیف ویژه عرضه شده تا خانواده‌ها بتوانند به صورت همزمان به تمام اقلام مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

دبیر پویش «همه حاضر» افزود: برای استفاده حداکثری خانواده‌ها از فضای نمایشگاه، هر روز از ساعت 16، برنامه زنده مل‌مل و خاله گلی از فضای نمایشگاه به روی آنتن شبکه پویا خواهد رفت.

دبیر پویش «همه حاضر» به حضور 100 تولیدکننده نوشت‌افزار در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این امکان در نمایشگاه «همه حاضر» فراهم شده است تا خانواده‌ها در صورت تمایل، نوشت‌افزار مورد نظر خود را خریداری و به صورت مستقیم به پویش اهدا کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که خانواده‌ها کاغذباطله‌های خود را به نمایشگاه بیاورند و به پویش تحویل دهند، عواید حاصل از بازیافت این کاغذها صرف خرید نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه همزمان با این نمایشگاه بسته‌بندی نوشت‌افزار تهیه‌شده از طریق کمک‌های مردمی جریان خواهد داشت، ادامه داد: از پنجم مهرماه، روزانه 200 نیروی جهادی به صورت داوطلبانه در مصلای امام خمینی(ره) حضور یافته‌ و از ساعت 9 الی 18 به بسته‌بندی نوشت‌افزار اهدایی مشغول شده‌اند، پیش‌بینی می‌شود فعالیت آنان تا بیستم مهرماه ادامه داشته باشد.

وی افزود: تمام نوشت‌افزار اهدایی، تولید داخل است؛ حتی سعی بر این است که واحدهایی در مناطق محروم ایجاد شود که اشتغال حاصل از این پویش هم در مناطق کم‌برخوردار به وجود آید.

پویش ملی «همه حاضر» قصد دارد یک میلیون بسته نوشت‌افزار را در اختیار دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار قرار دهد. کد دستوری 77#*780* برای کمک به این پویش در نظر گرفته شده است. 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ