گردشگری سلامت در مشگین‌شهر قابلیت فعالسازی دارد

اقتصاد ایران: مشگین‌شهر- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان مشگین‌شهر باید با هدف رفع نیازهای درمانی گردشگران ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بیمارستان مشگین شهر و مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی قصابه بازدید کرد.

بهرام عین‌اللهی در حاشیه این بازدید وضعیت واحدهای پزشکی، مامایی، تزریقات و پانسمان، سلامت خانواده و بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهر قصابه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وزیر بهداشت و درمان در ادامه ضمن بازدید از بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین شهر و بخش‌های در حال احداث بیمارستان گفت: با توجه به توریستی بودن شهرستان مشگین شهر صحبت‌هایی با نماینده مشگین شهر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل انجام شد تا بتوانیم برای حضور مردم سایر کشورها جهت درمان بیماران زمینه سازی کنیم تا هم پای توریست به کشور باز شود و هم ارز آوری بیشتری داشته باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: بیمارستان مشگین شهر به ۱۷۰ تخت بیمارستانی مجهز بوده و با مساعدت خیرین و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ۲ رشته مرتبط فعال بوده و یک رشته دیگر نیز به زودی در این مرکز فعال خواهد شد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: کرونا هنوز برچیده نشده است و کادر پزشکی و درمانی در اماکنی که با بیماران عفونی سروکار دارند موظف هستند از ماسک استفاده کنند.

عین‌اللهی از همکاری نماینده شهرستان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در راه اندازی بخش سی تی اسکن، اکو و ماموگرافی تشکر کرد و گفت: برای مردم شهرستان خبر خوش خرید دستگاه ام ار ای و حواله شدن این دستگاه توسط وزارت بهداشت و نصب آن تا پایان سال جاری نوید بخش خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ