اکونیوز گزارش می دهد

تکریم و معارفه دادستان و رئیس دادگستری گلپایگان

اقتصاد ایران: گلپایگان _ عملکرد شورای حل اختلاف شهرستان گلپایگان در خصوص پرونده‌هایی که قابلیت صلح و سازش را دارند، با بیش از ۶۷ درصد موفقیت دارای رتبه اول در استان اصفهان است

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در جلسه تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان گلپایگان گفت : عملکرد شورای حل اختلاف شهرستان گلپایگان در خصوص پرونده‌هایی که قابلیت صلح و سازش را دارند، با بیش از ۶۷ درصد موفقیت دارای رتبه اول در استان اصفهان است، این در حالی است که این میزان موفقیت در استان اصفهان ۴۲ درصد و در سطح کشور ۳۶ درصد می باشد و هم از میانگین کشوری و استانی با فاصله قابل توجه اختلاف وجود دارد و جا دارد از مسلم خلیلی رئیس شورای حل اختلاف شهرستان گلپایگان تقدیر شود.

حجت الاسلام اسدالله جعفری اظهار کرد : با توجه به میزان نرخ رسیدگی های قضایی و نرخ مدت زمان رسیدگی، خوشبختانه دادگستری شهرستان گلپایگان از حوزه های قضایی موفق استان اصفهان به شمار می رود.
البته اطاله رسیدگی به پرونده‌ها در گلپایگان نیز به مانند سایر شهرهای استان اصفهان وجود دارد اما نسبت به برخی شهرستان‌های دیگر کمتر است.

وی در پایان بیان کرد : در حال تلاش برای جذب نیروی انسانی و قاضی در استان اصفهان هستیم با توجه به اینکه گسترش و بسط  فضای اداری و قضایی در دستور کار دادگستری استان اصفهان است در شهرستان گلپایگان نیز به دنبال تکمیل پروژه اداره دادگستری هستیم.

در جلسه تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گلپایگان که با حضور رئیس کل دادگستری استان اصفهان و مسئولان شهرستان گلپایگان انجام شد، ضمن قدردانی از خدمات ۱۱ ساله نجفعلی علیان رئیس اسبق دادگستری گلپایگان، قاسم شریفیان  به عنوان رئیس جدید دادگستری معرفی شد.
همچنین در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات دادستان اسبق قاسم شریفیان ، سلمان جوادی به عنوان دادستان جدید شهرستان گلپایگان معرفی شد.

گزارش : مرضیه جابری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ