لیست بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۲۲

اقتصاد ایران: قیمت لپ تاپ مانند بسیاری از اقلام وارداتی تحت تأثیر قیمت ارز است. افزایش قیمت ارز در سال‌های اخیر باعث رشد چندبرابری قیمت لپ تاپ شده است. به همین جهت، فرآیند خرید لپ تاپ حساسیت بیشتری پیدا کرده است.

اخبار شرکت ها - قیمت لپ تاپ مانند بسیاری از اقلام وارداتی تحت تأثیر قیمت ارز است. افزایش قیمت ارز در سال‌های اخیر باعث رشد چندبرابری قیمت لپ تاپ شده است. به همین جهت، فرآیند خرید لپ تاپ حساسیت بیشتری پیدا کرده است. چه قصد خرید لپ تاپ اداری داشته باشید چه به فکر لپ تاپ گیمینگ باشید، انتخاب آگاهانه‌ی لپ تاپ مناسب باعث کاهش هزینه و افزایش رضایت شما از خرید خواهد بود.

لپ تاپ اداری چیست و چه فرقی با لپ تاپ دانشجویی و مهندسی دارد؟

لپ تاپ اداری یا لپ تاپ کارمندی به بازه‌ای از لپ‌تاپ‌ها که از نظر عملکرد در رده‌ی پایین یا متوسط قرار می‌گیرند گفته می‌شود. طبیعی است که یک کارمند برای انجام امور اداری انتظار زیادی از لپ تاپ خود ندارد. بنابراین، یک نوت بوک میان‌رده با قابلیت انجام اموری همچون گشت و گذار در اینترنت و اجرای برنامه‌های آفیس، شامل ورد اکسل و... پاسخگوی نیاز او خواهد بود.

در حین تحقیق در مورد انواع لپ تاپ ممکن است به نام‌هایی همچون لپ تاپ دانشجویی و لپ تاپ مهندسی نیز برخورد کنید. باید بدانید این اسامی نیز به انواع لب تاپ میان‌رده اشاره دارند. در خصوص لپ تاپ دانشجویی مشخصه‌هایی همچون طول عمر باتری و وزن پایین لپ تاپ اهمیت پیدا می‌کند. لپ‌تاپ‌های مهندسی کمی از نظر قدرت پردازشی قوی‌تر از لپ تاپ اداری و دانشجویی محسوب می‌شوند؛ چرا که لازم است توانایی اجرای نرم افزارهای نقشه کشی را داشته باشد. برای مثال یک لپ تاپ Core i3 می‌تواند یک لپ تاپ اداری یا دانشجویی مناسب به حساب بیاید؛ اما احتمالا یک لپ تاپ Core i5 گزینه‌ی مناسب‌تری برای استفاده به عنوان لپ تاپ مهندسی است.

لپ تاپ گیمینگ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

لپ تاپ گیمینگ به آن دسته از لپ تاپ ها گفته می‌شود که به منظور برطرف کردن نیاز کاربران مشتاق بازی تولید و عرضه می‌شوند. این لپ تاپ‌ها معمولا از نظر ظاهری هیچ شباهتی به دسته‌های اداری و دانشجویی ندارند. از جمله مشخصه‌های ظاهری لپ تاپ گیمینگ داشتن فن‌های بزرگ، نورپردازی  RGBو نور پس‌زمینه برای کیبورد با قابلیت شخصی‌سازی است. قیمت لپ تاپ گیمینگ همواره بسیار بیشتر از قیمت لپ تاپ اداری است و ظرافت و وزن پایینی که در لپ تاپ دانشجویی از آن صحبت شد، به هیچ وجه مشخصه‌ی لپ‌تاپ‌های گیمینگ به حساب نمی‌آید.

از نظر سخت‌افزاری، لپ تاپ گیمینگ به قدرتمندترین سخت‌افزار ممکن جهت اجرای بازی‌های سنگین مجهز می‌شود. لپ تاپ Core i7 و Core i9 به وفور در این دسته وجود دارند و طبیعی است که هرچه پردازنده و سخت‌افزار قوی‌تری مورد استفاده قرار گرفته باشد، قیمت لپ تاپ گیمینگ نیز افزایش می‌یابد. اگر در فهرست لپ‌تاپ‌های زومیت چینش را بر اساس گران‌ترین قرار دهید، تعداد زیادی از مدل‌هایی که در صدر قرار می‌گیرند از انواع گیمینگ خواهند بود.

از آن‌جایی که پردازش سنگین همواره با تولید گرما همراه است، فن‌های بزرگ و قدرتمند وظیفه‌ی پایین نگه داشتن دما در لپ تاپ‌های گیمینگ را برعهده دارند. وجود همین فن‌ها در کنار مواردی همچون باتری بزرگ و اسپیکر قدرتمند معمولا باعث افزایش قطر لپ تاپ‌های گیمینگ نسبت به لپ تاپ اداری می‌شود. نمایشگرهای باکیفیت با نرخ نوسازی بالا از دیگر عواملی هستند که قیمت لپ تاپ گیمینگ را نسبت به سایر انواع لپتاپ بیشتر کرده‌اند.

خرید لپ تاپ و یافتن لپ تاپ ارزان مناسب به کمک زومیت

اگر به راهنمایی برای انتخاب مدل لپ تاپ نیاز دارید مقاله‌ی «بهترین لپ تاپ ارزان،‌ اقتصادی و دانشجویی» زومیت به شما کمک زیادی خواهد کرد. پس از آن‌که در زومیت اطلاعات کلی در مورد انواع لپ تاپ و قیمت روز لپ تاپ ها به دست آوردید، می‌توانید یک مدل را برای خرید انتخاب کنید. فرض کنیم قصد خرید لپ تاپ .... را دارید. با ورود به صفحه‌ی این محصول در بخش محصولات زومیت مشخصات فنی کامل آن برای شما به نمایش در خواهد آمد. تب تصاویر شما را با جزئیات طراحی محصول آشنا خواهد کرد و در تب نظرات از تجربه‌ی خرید و نظر سایر کاربران در مورد محصول مورد نظرتان اطلاع پیدا می‌کنید.

images_1660634412.png

 زومیت پایین‌ترین قیمت فروش لپ تاپ مورد نظر شما در فروشگاه‌های آنلاین را در کنار تصویر آن در بالای صفحه به نمایش در می‌آورد. برای مشاهده‌ی سایر قیمت‌ها و فهرست فروشگاه‌هایی که .... را موجود دارند، کافی است وارد تب قیمت شوید.

برای اینکه بدانید قیمت امروز لپ تاپ مد نظر شما چقدر است و در وضعیت صعودی یا نزولی قرار دارد، روی دکمه‌ی نمودار قیمت کلیک کنید. به این طریق می‌توانید بهترین زمان برای خرید لپ تاپ را مورد بررسی قرار دهید.

اگر بین چند مدل لپ تاپ مردد هستید، می‌توانید با استفاده از گزینه‌ی مقایسه چند مدل را در کنار یکدیگر قرار داده مشخصات و قیمت لپ تاپ های مورد نظر خود را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین کارشناسان و کاربران دیگر در بخش پرسش و پاسخ به سوالات و ابهامات شما برای انتخاب مدل مناسب کمک خواهند کرد.

چنان‌چه قبل از خرید لپ تاپ نیاز به بررسی دقیق‌تر آن دارید، زومیت این کار را برایتان انجام داده است. در مقاله‌های بررسی تخصصی زومیت تعداد زیادی از لپ تاپ ها، نوت بوک ها و اولترابوک های بازار وجود دارند. مطالعه‌ی این بررسی‌های تخصصی که شامل عکس‌های اختصاصی و باکیفیت هستند شما را هرچه بیشتر با جزئیات ظاهری و فنی محصول آشنا خواهد کرد.

لیست بهترین لپ تاپ ها در زومیت

برای شروع فرآیند خرید لپ تاپ یا نوت بوک بهتر است ابتدا به بخش محصول سایت زومیت سر بزنید. زومیت اطلاعات فراوانی از جمله جدیدترین مدل‌های لپ تاپ تا بازه‌ی قیمت لپ تاپ های مختلف را در اختیار شما قرار خواهد داد. کافی است وارد سایت زومیت شده، روی سربرگ محصول کلید کنید. در صفحه‌ی باز شده وارد سربرگ لپ تاپ شوید. فهرستی از محبوب‌ترین لپ تاپ‌های بازار به همراه قیمت روز لپ تاپ پیش روی شما قرار می‌گیرد. با بررسی مدل‌ها و قیمت‌ها می‌توانید یک  پیش‌زمینه‌ی کلی در مورد انواع نوت بوک پیدا کنید. برای مشاهده‌ی جدیدترین محصولات کافی است که مرتب‌سازی را بر اساس جدیدترین تنظیم کنید در این حالت می‌توانید جدیدترین محصولات موجود در بازار ایران را مشاهده کنید.

از پنل سمت راست می‌توانید با تنظیم محدوده‌ی قیمت لپ تاپ تنها مواردی که در محدوده‌ی بودجه‌ی شما قرار دارند را در لیست قرار دهید. این کار تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در وقت شما خواهد شد. توجه داشته باشید که انتخاب مناسب برای شما، لپ تاپی است که بتواند نیازهای شما را برآورده کند. طبیعی است یک لپ تاپ اداری متناسب نیاز یک گیمر نخواهد بود و بالعکس خرید لپ تاپ گیمینگ برای یک کارمند اقدام اشتباهی است که باعث هدررفت سرمایه خواهد شد.

images_1660634430.png

لیست قیمت لپ تاپ های محبوب بازار ایران

در نهایت، پس از بررسی کامل و مقایسه قیمت روز لپ تاپ مورد نظرتان با سایر مدل‌ها می‌توانید از بین فروشگاه‌های معتبری که زومیت برایتان فهرست کرده است یکی را برای خرید لپ تاپ انتخاب کنید. در ادامه لیستی از برخی بهترین لپ تاپ های امسال بازار ایران را مشاهده می‌کنید:

  • سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری ایسوس TUF F15 و ROG Strix G15
  • سری لپ‌تاپ‌های IdeaPad 5 لنوو
  • مک بوک‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ اپل
  • لپ‌تاپ‌های خوش‌قیمت لنوو IdeaPad L340
  • لپ‌تاپ‌های گیمینگ Legion 5 لنوو
  • لپ‌تاپ‌های اقتصادی G7 اچ پی

برای مشاهده لیست کامل محصولات محبوب بازار و قیمت آن‌ها به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ