مولفه های مربوط با غرفه سازی چیست

اقتصاد ایران: زمانی که قرار است در یک نمایشگاه شرکت کنید و در کنار بیشتر برندها که معمولاً رقبای شما هستند حضور به عمل بیاورید، بهتر است در غرفه سازی و یک سری موارد مهم دقت داشته باشید. توجه داشته باشید که برای برجسته بودن در شلوغی نمایشگاه و همینطور حس شدن رویداد شما در نمایشگاه یک چالش به حساب میاد. یکی از راه‌های موفقیت در این چالش و نمایش رویداد شما در شلوغی نمایشگاه، غرفه سازی نمایشگاهی مرغوب می باشد.

اخبار شرکت ها - ما در این مطلب قصد داریم شما را با ۵ مولفه یک طراحی غرفه نمایشگاهی آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

طراحی غرفه سازی نمایشگاهی
در واقع طراحی غرفه سازی نگاه و احساس می باشد و غرفه شما مهمترین مسئله در نمایش برند شما می باشد. طراحی غرفه بایستی به وسیله شخصی ماهر و با تجربه و یا شرکتی معتبر انجام شود. بیشتر سازندگان غرفه های نمایشگاهی با طراحی آنها نیز آشنایی دارند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که افراد متخصص و شرکت ها را در رابطه با برند و محصولا خود توجیه کنید و اگر طرح یا مدلی در ذهن خود دارید به آنها بگویید. اما دقیقا غرفه سازی چیست؟

حال نوبت آنهاست که به شما ایده هایی در رابطه با این مسئله بدهند که چگونه غرفه ی نمایشگاهی جذاب داشته باشید و بتوانید برند محصولات خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید. 

یک سازنده با تجربه ابتدا بودجه شما را در نظر خواهد گرفت، سپس تصویر برند و محصولات شما را کامل می فهمد و طراحی های مناسب را به شما پیشنهاد می دهد. وقتی همه مراحل به خوبی انجام شود نتیجه غرفه سازی نیز بسیار مطلوب می گردد. 

 

هزینه بهره وری غرفه سازی تهران

 توجه داشته باشید که خیلی خود را درگیر جنبه طراحی غرفه نکنید.  زیرا در بازار طراحان زیادی وجود دارد که استند های نمایشگاهی عالی را پیشنهاد می کنند. بدیهی است که ساخت غرفه های پیچیده به هزینه های بسیار زیادی نیاز دارد. بنابراین این موضوع بسیار مهم است که بودجه خود را در این باره تخصیص دهید و آن را در طی ملاقات های تان با طراح و غرفه ساز بر آن مشخص کنید. سعی کنید تا جای ممکن به هزینه بهره وری پایبند باشید و به هزینه های بیشتر ختم نشود.

 بهتر است همیشه هدف و آنچه که میخواهید به وسیله حضور در نمایشگاه به آن برسید را تحلیل کنید و بودجه را متناسب با آن ثبت کنید. چنانچه هزینه های شما از سود شما بیشتر بود، بدانید که معامله خوبی نبوده است. یک سازنده غرفه نمایشگاهی خوب با توجه به بودجه شما کار خواهد کرد و از شما با بهترین راه حل های ممکن پشتیبانی میکند.

 چنانچه شرکت شما به شکل مداوم در نمایشگاه ها رویداد ها شرکت می کند و یا در برنامه کاری شرکت این مسئله وجود دارد به شما پیشنهاد می شود که روی طراحی و غرفه سازی قابل استفاده مجدد سرمایه گذاری کنید. استند های قابل استفاده مجدد معمولاً برای نصب و پیاده کردن بسیار راحت می باشد. البته که اجاره کردن نیز گزینه مناسبی می باشد چنانچه فضای کافی برای انبار و نگهداری استند آن نداریم میتونید از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنیم.

غرفه و استند های قابل استفاده مجدد و همینطور قابل حمل این امکان را دارند که متناسب با سلیقه افراد ساخته شوند. اگر از آنها به خوبی محافظت شود می توان آنها را برای چندین دوره نمایشگاه بعدی نیز استفاده کرد. این کار موجب می شود هزینه ها کمتر شود و سودآوری بیشتر.

هماهنگی
 کیفیت اصلی یک غرفه و همینطور استند نمایشگاهی خوب این است که بسیار جذاب و زیبا به نظر بیاید. ممکن است یک طراحی پیچیده مقاومت ناپذیر باشد و حتی می تواند  از برندها و محصولات دور شود. همیشه باید محصول و برند شما جاذبه اصلی غرفه تان باشد. زیرا ممکن است پیچیدگی در غرفه سازی موجب سردرگمی مخاطبان شود و آنها از اصل ماجرا دور کند.

 

آشنایی با غرفه سازی مدولار
 یکی از سیستم های غرفه سازی نمایشگاه سیستم مدولار میباشد که شامل اشکال و اندازه های گوناگونی می باشد. این نوع غرفه از قابلیت ای برخوردار است که می توان در طرح ها و بافت های بسیار زیاد و متفاوتی ساخته شود. برای ساخت سیستم های غرفه سازی مدولار معمولاً از مواد آلومینیومی یا پی وی سی استفاده می شود. به همین خاطر از وزن کم و دوام بسیار بالا در برابر سرما، گرما و ضربه برخوردار است.
 روش ساخت غرفه به صورت مدولار به این صورت است که قطعات در اندازه و اشکال گوناگون به یکدیگر متصل می شوند. در این روش می‌توان سبک‌های گوناگون غرفه را پیاده کرد. نکته مهمی که درباره غرفه سازی مدولار وجود دارد این است که همه ی قطعات مورد استفاده در ساخت غرفه به وسیله کارشناسان این زمینه طراحی و ساخته می شوند تا در صورتی که که نیاز باشد به منظور ایجاد سازه های نمایشگاهی انتخاب های گسترده ای وجود داشته باشد.
 از دیگر ویژگی های غرفه سازی مدولار می توان به داشتن پتانسیل گرافیکی آنها اشاره کرد. در این مدل از غرفه ها به جای اینکه بر روی دیوار های سازه از رنگ استفاده شود، از پوستر های گرافیکی استفاده می شود. بکارگیری پوستر ها به جای رنگ علاوه بر ایجاد جلوه های بصری باعث جذب مخاطبان نیز خواهد شد.
 از دیگر ویژگی‌های ساخت غرفه با سیستم مدولار این است که سرعت ساخت و برپایی غرفه بسیار بیشتر از مدل های خودسازی می باشد. در زمان هایی که تا شروع نمایشگاه فرصت زیادی باقی نمانده است و شما نیاز دارید که به سرعت غرفه اتان آماده شود، کاربرد بسیار زیادی دارد و میتواند در عرض چند ساعت غرفه مورد نظرساخته و تحویل شما داده شود.

بکارگیری از روش مدولار موجب کاهش هزینه ها و همینطور صرفه جویی در زمان میشود. از دیگر ویژگی های غرفه سازی مدولار سازگاری آنها با محیط زیست می باشد و هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی کنند. برخی از شرکت های معتبر مثل آرمان سازه وجود دارند که ساخت غرفه نمایشگاه با استفاده از این روش را برای مشتریان خود اجرا می کنند. بنابراین اگر به دنبال این هستید که به سرعت در نمایشگاه یک غرفه داشته باشید و در آن شروع به کار کنید بهتر است از روشهای مدولا استفاده کنید.
مدل سازه مدولار از پایه، قید و پنل با ارتفاع معمولاً ۲۴۰ سانتی متری که به فاصله یک متری از هم متصل می شوند، تشکیل شده است. این سازه ها در متراژ های گوناگون قابل ارائه هستند.
این سازه ها با توجه به آسیب پذیر بودن در برابر آب و باد در فضاهای سرپوشیده قابل استفاده هستند. بهتر است در فضاهای باز از این نوع سازه ها استفاده نشود. در مدل غرفه سازی شرکت آرمان مدولار اگر شرکت کننده قسمتی از یک نمایشگاه باشد احتیاجی به این ندارد که برای ساخت شخصا اقدام کند. قرارداد ساخت به شکل کلی به وسیله ستاد برگزار می شود و به وسیله مجری انجام می شود.
چنانچه شما به دنبال یک راه حل مناسب و همه منظوره هستید که با نیازهای مختلف کسب و کار شما سازگار باشد و بتوانید به خوبی در نمایشگاه حاضر شوید، بهتر است غرفه سازی مدولار را انتخاب کنید، زیرا بهترین گزینه برای شما همین مدل غرفه می باشد.
علاوه بر اینکه مدل سازه مدولار از نوع غرفه سازی ارزان به حساب می آید در زمان نیز موجب صرفه جویی می شود و شما می توانید در کمترین زمان یک غرفه ارزان و همینطور انعطاف پذیر نسبت به نمایشگاه داشته باشید. این غرفه به شکل نرمال و با کیفیت متوسط میباشند که می تواند نیازهای شما از داشتن غرفه را براورده کنند.                  

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ