رونمایی از"هتل پرنده" که هرگز فرود نمی‌آید! + تصاویر

اقتصاد ایران: یک مهندس یمنی با انتشار ویدویی از طرح ساخت یک هتل پرنده به نام "اسکای نیوز" خبر داده است که با استفاده از هوش مصنوعی و موتورهای هسته‌ای هیچگاه فرود نمی‌آید!

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، هاشم الغیلی، مهندس یمنی با انتشار ویدویی از طرح ساخت یک هتل هوانورد مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد.

به گزارش نشنال، الغیلی این هتل پرنده را ابتدا از نقاشی‌های "تونی هلمستن" هنرمند و نقاش الهام گرفت و سپس نسبت به باز طراحی آن اقدام کرد.

این هتل پرنده که قابلیت حمل حداکثر 5000 مسافر را دارد، دارای 20 موتور هسته‌ای موتور الکتریکی و یک راکتور کوچک است که از همجوشی هسته‌ای کاملاً کنترل‌شده استفاده می‌کند تا انرژی نامحدودی را برای این هتل فراهم کند.

این هتل عظیم که اسکای نیوز نام دارد، به جهت استفاده از هوش مصنوعی و موتورهای هسته‌ای نیاز به هدایت و کنترل توسط خلبان ندارد، هر چند که یک خلبان می‌تواند در هر زمان کنترل آن را بر عهده بگیرد.

این مهندس یمنی در ویدیوی خود درباره جزئیات این طرح می‌گوید: این هتل هیچگاه با کمبود نیرو مواجه نخواهد شد و می‌تواند چندین سال بی‌آنکه حتی کوچکترین برخوردی با زمین داشته باشد در آسمان باقی بماند! همچنین تمامی عملیات تعمیر و نگه‌داری مورد نیاز برای اسکای نیوز در آسمان انجام خواهد گرفت. مسافران نیز به وسیله خطوط هوایی به این هتل منتقل خواهند شد.

این هواپیما به جهت استفاده از موتورهای هسته‌ای هیچگونه تهدیدی در راستای تخریب محیط زیست ندارد.

الغیلی در ادامه از جانمایی یک سالن پانوراما با نمای 360 درجه از آسمان اطراف در این هواپیما خبر داد که یک آسانسور این سالن را به بخش اصلی تفریحی شامل رستوران، زمین بازی کودکان، پاساژ، مراکز ورزشی، استخرهای شنا، سالن تئاتر و سینما متصل می‌کند.

همچنین یک مکان مجزایی به منظور برگزاری جلسات کاری و یا مناسبات خاص مانند عروسی تعبیه شده است.

اسکای نیوز مجهز به فناوری‌های پیشرفته پزشکی نیز هست که تمامی تجهیزات مورد نیاز از طریق پروازهای تجاری از فرودگاه‌های سراسر جهان منتقل خواهد شد.

این هتل پرنده نیز با به کارگیری قابلیت هوش مصنوعی می‌تواند تلاطم‌های ناشی از چاله‌های هوایی را تا حد زیادی کنترل و برطرف کند.

به این صورت که سیستم عامل با شناسایی ارتعاشات مربوط به چاله‌های هوایی، چند دقیقه قبل از رسیدن چاله‌های هوایی به صورت خودکار ضد ارتعاش‌هایی که عملکرد مشابهی با فناوری حذف نویز دارد را فعال کرده و اجازه عبور از منطقه پرتلاطم را به اسکای نیوز می‌دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ