رییس هیات مدیره پرشین هتل مطرح کرد؛

حضور دوهزار گردشگر سلامت درمشهد درایام کرونا

اقتصاد ایران: رییس هیات مدیره پرشین هتل گفت:در ایام اوج گیری کرونا بیش از دوهزار گزدشگر سلامت به مشهد مقدس سفر کرده اند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، "احسان افضل زاده نایینی" رئیس هیئت مدیره پرشین هتل در نشست خبری با اصحاب رسانه که به همت مجموعه « نیک رسانه» برگزار شد، با بیان اینکه در ایام اوج گیری کرونا بیش از دوهزار گزدشگر سلامت به مشهد سفر کردند، اظهار کرد: در زمان همه گیری شیوع کرونا و با وجود بسته شدن مرزها، حوزه گردشگری سلامت برخلاف سایر واحدهای گردشگری به حیات خود ادامه داد و مجموعه پرشین هتل توانست زمینه حضور این تعداد گردشگر را درایران و مشهد فراهم کند.
وی درخصوص مشکلات موجود در حوزه گردشگری سلامت اظهارداشت: هرمجموعه تنها ظرفیت پذیرش ۱۰۰ ویزا را برای حضور گردشگران دارد و درصورت افزایش سهمیه قطعا این رقم افزایش خواهد یافت و ارزآوری بسیارزیادی برای کشور و شهروندان مشهد به همراه می آورد.
رئیس هیئت مدیره مجموعه پرشین هتل با اشاره به اینکه این مجموعه این مجموعه بصورت دانش بنیان و با بهره گیری از توان و تخصص جوانان ایرانی برپاشده است تصریح کرد: درحال حاضر این آژانس مسافرتی به عنوان اولین و تخصصی ترین مرکز رزرواسیون هتل ها و تورها درکشور برای ۷۰ نفر بصورت مستقیم و بیش از ده ها نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال زایی کرده است.
افضل زاده تصریح کرد: این مجموعه تمام تمرکز و توان خود را در ارائه خدمات آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری به مجموعه های موردنظر مسافر به کاربسته است، ازطرفی با ایجاد صفحات کاربری برای مدیران مراکز اقامتی و فعالان حوزه گردشگری تمامی خدمات و امکانات به صورت آنلاین قابل مشاهده بوده و مسافران می توانند به راحتی و بدون اتلاف وقت، اطلاعات کافی درخصوص محل های اقامت در مقصد سفر را کسب نماید و با آگاهی کامل هتل مورد نظر خود را انتخاب نماید‌.
وی ادامه داد: علاوه بر دریافت اطلاعات اولیه، کاربر می تواند نظرات و تجربیات سایر مسافران از اقامت در هتل مورد نظر، موقعیت مکانی، فاصله با اماکن گردشگری،شرح خدمات و تعرفه ها و ظرفیت هتل را درصفحه اختصاصی مرکز اقامتی به همراه تصاویر، توضیحات، ویدیو و پادکست های موجود مشاهده نماید.
رییس هیات مدیره پرشین هتل یادآورشد: تمامی اطلاعات این مجموعه کاملا به روز بوده و کارشناسان این مرکز طی بازدیدهای دوره ای از مراکز تحت پوشش، به طورت مستمر اطلاعات سایت را به روزرسانی و دراختیار کاربران قرارمی دهند.
افضل زاده  یکی از مسئولیت های این مجموعه را معرفی سفری اقتصادی و مقرون به صرفه متناسب با توان خانواده ها عنوان و تاکید کرد: گردشگران و زائران می توانند با توجه به بودجه پیش بینی شده خود برای سفر از مجموعه خدمات و امکانات موجود درسایت بهره مند شوند.

وی یکی دیگر از رسالت های پرشین هتل را معرفی اماکن گردشگری و ظرفیت های کمتر شناخته شده عنوان کرد و ادامه داد: این مجموعه با بهره مندی از توان و تخصص جوانان و برپایه دانش و مهارت آنان تمام تلاش خود را جهت معرفی ظرفیت های گردشگری و افزایش مدت زمان ماندگاری مسافر از طریق تولید محتوا و ارائه اطلاعات جامع و تخصصی به کار بسته است.
افضل زاده در انتها با اشاره به اینکه اگر به حوزه گردشگری توجه شود می تواند زمینه ایجاد اشتغال را فراهم نماید گفت: هدف ما ترغیب مردم به سفرهای داخلی و بهره مندی از ظرفیت های موجود است تا ازاین طریق مانع خروج ارز از کشور شود.
مجموعه پرشین هتل سایت تخصصی رزراوسیون آنلاین هتل های مشهد و کشور است که از سال ۸۰ زیرنظر آژانس مسافرتی سریع سیر خراسان با هدف پاسخگویی به نیازهای مسافران و برطرف ساختن دغدغه های اقامت آنان فعالیت خود را آغاز کرده است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ