رئیس سابق وزنه برداری:

وزنه‌برداری باید به جایگاهی که در گذشته‌ داشت برسد

اقتصاد ایران: رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری گفت: این رشته قهرمان جهان و المپیک داشته و باید به همان جایگاه قبلی اش برسد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،حسین رضا زاده  در مورد شرایط فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: نیروهای خوبی در فدراسیون حضور پیدا کرده‌‌اند که همه از قهرمانان این رشته بوده‌اند و شناخت خوبی از وزنه برداری دارند. باید همه کمک کنیم و هرکسی هرکاری از دستش می‌آید، نباید دریغ کند. وزنه برداری رشته‌ای است که مدال جهانی و المپیک زیادی دارد و قویترین مرد دنیا از ایران بوده است. الان هم باید به همان جایگاهی که قبلا داشته برسد.

وی ادامه داد: سجاد انوشیروانی خودش قهرمان بوده و خاک این رشته را خورده است. یک دوره نیز مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل بود و آنجا مدیریت کرده و به کار آشناست. در حال حاضر مهمترین رویداد ما مسابقات جهانی کلمبیا است که حکم گزینش المپیک پاریس را هم دارد و باید با تمام توان کار کرد.

رضازاده در مورد اینکه قرار است در فدراسیون کاری انجام دهد، گفت: فعلا نه، فقط برای عرض تبریک رفته بودم، البته هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

رئیس سابق فدراسیون فدراسیون وزنه برداری در مورد بازگشت ملی پوشان معترض گفت: شرایط اردوها در گذشته خوب نبوده و مشکلاتی وجود داشته است، حالا طبق صحبتی که شده قرار است به اردو بازگردند. وزنه برداری یک رشته رکوردی است و چون تمرینات سنگین است، باید امکانات خوبی فراهم شود. بحث تغذیه و محل اسکان بچه‌ها مهم است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی ادامه داد: حالا شرایط گذشته و مشکلاتی که وجود داشت، تمام شده و باید نگاه‌مان به آینده باشد. بچه‌ها باید بدون دغدغه و در اردوهای شبانه روزی باشند تا بتوانند رکوردهای خوبی را به ثبت برسانند.

رضازاده در خصوص حضور وزنه برداری در کشورهای اسلامی گفت: این مسابقات به نظرم برای رشته‌های دیگر مهمتر باشد، چون وزنه برداری مسابقات مهم جهانی کلمبیا را پیش رو دارد و فعلا هدف این رقابت‌ها است.

قهرمان سابق جهان و المپیک در مورد اینکه ارزیابی‌اش از بودجه مجلس و کمک 5 میلیاردی به فدراسیون‌ وزنه برداری چیست، گفت: نمی‌دانم، من در جریان این بحث‌ها نیستم و نمی‌توانم نظر خاصی بدهم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که از وی به عنوان یکی از نامزدهای آینده انتخابات وزنه برداری نام برده می‌شود، عنوان کرد: فعلا معلوم نیست و باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ