بزرگترین سرمایه‌گذار پتروشیمی به گلستان می‌آید

اقتصاد ایران: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: نماینده هلدینگ انتخاب شده است و بزرگترین سرمایه‌گذار بخش پتروشیمی کشور مسوولیت پروژه پتروشیمی گلستان را برعهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران از گرگان، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بزرگترین هلدینگ و سرمایه‌گذار و قوی‌ترین و معتبرترین بخش پتروشیمی کشور مسوولیت پروژه پتروشیمی گلستان را پذیرفت.

وی با بیان اینکه پروژه پتروشیمی گلستان به زودی فعالیتش را آغاز می کند، گفت: اعتباری که قرار است این شرکت در گلستان سرمایه‌گذاری کند بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد تومان بوده که برابر با ۵۰ درصد کل مصوبات مالی سفر ریاست جمهوری در گلستان است.

رئیس کل دادگستری گلستان از کسب رتبه هشتم دادگستری گلستان در تمام حوزه‌های مدیریتی قوه قضاییه در کشور خبر داد و ابراز کرد: قوه قضائیه استان گلستان توانست‌ رتبه هشتم کشوری را در بین استان‌های کشور در تمام حوزه‌های مدیریتی قوه قضائیه به خود اختصاص دهد.

آسیابی در خصوص سازش پرونده‌‌های احکام قصاص در گلستان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۱ مورد رضایت در پرونده‌های احکام قصاص نفس داشتیم که با پادرمیانی ریش‌سفیدان و شورای حل منجر به رضایت شد و از ابتدای سال جاری تاکنون هشت مورد نیز رضایت احکام قصاص را در گلستان داشتیم.

وی از ورود یک‌هزار و ۷۰۴ پرونده به شعب ویژه صلحی مستقر در زندان‌های گرگان و گنبدکاووس خبر داد و ابراز کرد: از این تعداد ۴۷ درصد با تلاش‌های مستمر اعضاء، علما و روحانیون و گذشت طرفین پرونده‌ها سازش شد و زمینه آزادی ۳۶۴ زندانی دیون مالی غیرعمد، مهریه، نفقه و غیره را به ارمغان آورد.

رئیس‌کل دادگستری گلستان افزود: همه ساختمان‌های شورای حل اختلاف شهری، ملکی دادگستری هستند و شعب در ساختمان‌های دادگستری استقرار دارند به جز مجتمع‌های شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، آققلا، گالیکش، مینودشت و مراوه‌تپه که در ساختمان‌های مستقل مستقر هستند.

آسیابی با بیان اینکه ۳۴۶ شعبه شورای حل اختلاف در محاکم و دادسراهای گلستان مستقر هستند، گفت: این شعب رای قادر نمی‌کند و به‌طور ویژه بر سازش پرونده‌ها تمرکز دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ