غلامرضا مرحبا در گفتگو با خبرگزاری اقتصادی ایران:

بی برنامگی دولت درخصوص مدیریت تورم

اقتصاد ایران: گیلان-عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در ارائه کالابرگ الکترونیکی، اظهار کرد: مردم راضی نیستند و ما هم به عنوان نمایندگان مردم از این روند راضی نیستیم؛ چرا که ۴ یا ۵ قلم کالا گران نشده بلکه صد‌ها قلم کالا گران شده است که نشان از بی برنامگی دولت در مدیریت تورم دارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،غلامرضا مرحبا با بیان اینکه اقدام دولت برای ارائه بن کارت اصلا راضی کننده نیست، اظهار کرد: کمیسیون‌ های اقتصادی مجلس، در حال بررسی این موضوع هستند و جلسه غیر علنی صبح یکشنبه هم در همین خصوص بود. درست است که ارز ترجیحی منشا فساد در کشور بود و باید برداشته می‌شد، اما قرار بر این بود که سطح قیمت‌ها افزایش پیدا نکند و راه حل جایگزین مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد، ولی این روشی که دولت محترم درپیش گرفته، اصلا رضایت بخش نیست. 

*ما هم به عنوان نمایندگان مردم از روند فعلی افزایش سطح قیمت ها راضی نیستیم*

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم راضی نیستند و ما هم به عنوان نمایندگان مردم از این روند راضی نیستیم؛ چراکه ۴ یا ۵ قلم کالا گران نشده بلکه صد‌ها قلم کالا گران شده است که نشان از بی برنامگی دولت در مدیریت تورم دارد. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص ارائه بن کارت الکترونیکی به مردم، گفت: قرار بود در کارت‌های اعتباری، مبلغ یارانه شارژ شود تا مردم بتوانند کالایی که می‌خواهند را از خرده‌فروشی‌ها دریافت کنند؛ اما مساله مهمی که باید یادآوری کنیم این است که مردم محدودیتی برای خرید کالا نخواهند داشت و هر اقلامی را از هر خرده فروشی که تمایل داشته باشند می‌توانند خریداری کنند؛ همچنین این کارت مدتی قابلیت تبدیل به پول نقد را نخواهد داشت و هر کسی فقط می‌تواند کالا خریداری کند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ