والیبال نوجوانان دختر آسیا|

برتری دختران نوجوان ایران مقابل ازبکستان

اقتصاد ایران: تیم ملی والیبال دختران نوجوانان کشورمان در آخرین بازی گروهی قهرمانی آسیا مقابل ازبکستان پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های والیبال نوجوانان دختر آسیا که در تایلند برگزار می‌شود، تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان به پیروزی رسید.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در آخرین دیدار خود در دور گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت ۹ صبح امروز (شنبه 21 خرداد) مقابل ازبکستان به میدان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد. ملی‌پوشان ایران از ابتدا کنترل مسابقه را در دست داشتند و در ست اول با اختلاف و با نتیجه ۲۵ بر ۹ پیروز شدند. در ست دوم ازبکستان فاصله خود را با ایران کمتر کرد اما ابن ست هم ۲۵ بر ۱۵ به سود ایران تمام شد. ملی پوشان ایران ست سوم را نیز ۲۵ بر ۱۲ بردند تا در نهایت سه بر صفر فاتح این میدان باشند. 

در پایان این دیدار ستایش حسینی قدرتی‌زن تیم ملی ایران با کسب ۱۹ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین شد. همچنین پریا حاجتمند با ۱۲ و آسیه حسنی نیز با ۹ امتیاز دیگر بازیکنان امتیازآور این بازی بودند. در تیم ازبکستان دلنوار بویمیرزوف با کسب ۸ امتیاز بهترین بازیکن بود.

تیم ایران با دو پیروزی مقابل تایلند و ازبکستان و دو شکست مقابل تایلند و کره‌جنوبی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی گروه اول قرار گرفت و باید منتظر مشخص شدن تیم چهارم گروه دوم باشد.

بازی‌های دور دوم این مسابقات از فردا یکشنبه ۲۲ خرداد آغاز می‌شود. دو تیم برتر هر گروه در نیمه نهایی رقابت می‌کنند و سایر تیم‌ها برای کسب جایگاه  پنجم تا یازدهم به مصاف هم می‌روند. تیم ملی کشورمان برای کسب جایگاه‌های پنجم تا یازدهم تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ